Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εντυπώσεις από την πορεία στον Ολμειό Ποταμό

ην Κυριακή, 6 Απριλίου η πορεία στον Ολμειό

Η πορεία έγινε κανονικά με συμμετοχή 22 ατόμων από Θήβα, Λιβαδειά, Αλίαρτο, Βάγια και Άσκρη.Η ομάδα "έδεσε" πολύ γρήγορα και όλοι απόλαυσαν τη διαδρομή στο ευχάριστο κατσικόδρομο, την κακοτράχαλη κατάβαση και κυρίως το μαγευτικό φαράγγι. Ήταν μία εκλεκτή παρέα η οποία καταγοητεύθηκε από τη μοναδικότητα της πορείας και έδειξε τον αλτρουισμό της. Κανείς δεν βιαζόταν και έτσι γυρίσαμε πολύ γρηγορότερα (15.30). Όλοι μοιράζονταν ότι είχαν, από φρούτα, σοκολάτες και ξηρούς καρπούς μέχρι ανέκδοτα και ιστορίες. Το πανέμορφο ταξίδι έκλεισε με το νερό της πηγής του Αράπη και ολοκληρώθηκε με την άφιξη στη Σκάλα. Ερασιτεχνικό video της διαδρομής θα αναρτηθεί στο διαδίκτυο. Η συνέχεια δόθηκε για τους μισούς στο κατάστημα "Ευφήμη". Εκεί απολαύσαμε το φαγητό, την ποίηση, το παραδοσιακό τραγούδι και το χορό. Να ένα από τα ποιήματα του γεροντότερου της παρέας κυρίου Χρήστου από τη Λιβαδειά:

Την πίτα όταν κόβουμε είμαστε αρκετοί

μ’ αν είναι για περπάτημα πάντοτε λιγοστοί

Γιατί ξεχνάτε τα βουνά; αυτά μας καρτερούνε

να περπατάτε κει ψηλά και κείνα θα χαρούνε

Για ξεκινάτε φίλοι μου, πάμε σε μονοπάτια

να δούμε πετροπέρδικες και μυρωδιές από ελάτεια

Πάμε να περπατήσουμε σ’ όμορφο μονοπάτι

ν’ αγκαλιαστούμε τρυφερά μ’ αδερφική αγάπη

Να λέμε τα τραγούδια μας και τα ανέκδοτά μας

να φεύγουν απ’ τη σκέψη μας τα μικροβάσανά μας

Γιατί ψηλώνουν τα βουνά, γεμίζουν και από χιόνια

και μας τα χρόνια δυστυχώς δεν καρτερούν αιώνια

Άιντε ελάτε όλοι μαζί στις κορυφές να πάμε

κ’ ίσως μας δώσουν οι θεοί φτερά για να πετάμε


πηγή: http://www.hsiodos.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Το Αργεντίνικο Τάνγκο σας δίνει ραντεβού το Σάββατο 16 Απριλίου στο Cyber's

Η θέση της γυναίκας στην Αρχαία Ελλάδα ... Η Μήδεια στον Ευριπίδη λέει «θα προτιμούσα να πολεμήσω τρεις φορές παρά να γεννήσω μία»

Στην αρχαία Ελλάδα η γυναίκα δεν έχαιρε μεγάλης υπολήψεως. Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι είχαν φτιάξει κοινωνίες πολεμιστών και εμπόρων που ήταν κατεξοχήν ανδροκρατικές, ενώ οι γυναίκες ήταν χρήσιμες για τη σεξουαλική ικανοποίηση των ανδρών και βέβαια για την αναπαραγωγή. Η γέννηση και η ανατροφή των παιδιών ήταν οι σοβαρότερες αρμοδιότητες που είχε η γυναίκα. Οι μητέρες είχαν σοβαρότατη αποστολή να επιτελέσουν, κυρίως όταν έπρεπε να αναθρέψουν αγόρια, γιατί τα νεογέννητα κορίτσια ήταν γενικώς ανεπιθύμητα. Η συνήθης πρακτική για ανεπιθύμητα παιδιά, δηλαδή κορίτσια ή άρρωστα νεογέννητα, δεν ήταν βρεφοκτονία, αλλά η εγκατάλειψή τους σε μια ερημιά, η «έκθεσις». Τοκετός στην αρχαιότητα. Ανάγλυφο του 5ου π.Χ αιώνα Σύμφωνα με ιστορικές εκτιμήσεις, το 10% των νεογέννητων κοριτσιών πετιόντουσαν στις ερημιές και πέθαιναν.