Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εντυπώσεις από την πορεία στον Ολμειό Ποταμό

ην Κυριακή, 6 Απριλίου η πορεία στον Ολμειό

Η πορεία έγινε κανονικά με συμμετοχή 22 ατόμων από Θήβα, Λιβαδειά, Αλίαρτο, Βάγια και Άσκρη.Η ομάδα "έδεσε" πολύ γρήγορα και όλοι απόλαυσαν τη διαδρομή στο ευχάριστο κατσικόδρομο, την κακοτράχαλη κατάβαση και κυρίως το μαγευτικό φαράγγι. Ήταν μία εκλεκτή παρέα η οποία καταγοητεύθηκε από τη μοναδικότητα της πορείας και έδειξε τον αλτρουισμό της. Κανείς δεν βιαζόταν και έτσι γυρίσαμε πολύ γρηγορότερα (15.30). Όλοι μοιράζονταν ότι είχαν, από φρούτα, σοκολάτες και ξηρούς καρπούς μέχρι ανέκδοτα και ιστορίες. Το πανέμορφο ταξίδι έκλεισε με το νερό της πηγής του Αράπη και ολοκληρώθηκε με την άφιξη στη Σκάλα. Ερασιτεχνικό video της διαδρομής θα αναρτηθεί στο διαδίκτυο. Η συνέχεια δόθηκε για τους μισούς στο κατάστημα "Ευφήμη". Εκεί απολαύσαμε το φαγητό, την ποίηση, το παραδοσιακό τραγούδι και το χορό. Να ένα από τα ποιήματα του γεροντότερου της παρέας κυρίου Χρήστου από τη Λιβαδειά:

Την πίτα όταν κόβουμε είμαστε αρκετοί

μ’ αν είναι για περπάτημα πάντοτε λιγοστοί

Γιατί ξεχνάτε τα βουνά; αυτά μας καρτερούνε

να περπατάτε κει ψηλά και κείνα θα χαρούνε

Για ξεκινάτε φίλοι μου, πάμε σε μονοπάτια

να δούμε πετροπέρδικες και μυρωδιές από ελάτεια

Πάμε να περπατήσουμε σ’ όμορφο μονοπάτι

ν’ αγκαλιαστούμε τρυφερά μ’ αδερφική αγάπη

Να λέμε τα τραγούδια μας και τα ανέκδοτά μας

να φεύγουν απ’ τη σκέψη μας τα μικροβάσανά μας

Γιατί ψηλώνουν τα βουνά, γεμίζουν και από χιόνια

και μας τα χρόνια δυστυχώς δεν καρτερούν αιώνια

Άιντε ελάτε όλοι μαζί στις κορυφές να πάμε

κ’ ίσως μας δώσουν οι θεοί φτερά για να πετάμε


πηγή: http://www.hsiodos.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Προβλήματα σχολικής τάξης και διαχείριση κρίσεων

Θα αναφερθούμε σε προβλήματα λειτουργί­ας της σχολικής τάξης και σε γεγονότα που διαταράσσουν τη διδασκαλία σ’ αυτήν. Τα γεγονότα αυτά συναρτώνται με τη σύνθεση της τάξης, με τα χαρακτηριστικά και τη διδακτική προσέγγιση των διδασκόντων, αλλά και με γενικότερους παράγοντες, όπως είναι το θεσμικό πλαίσιο της παιδείας, οι τοπικές κοινωνικές συνθήκες, η ευρύτερη κατάσταση στο κόσμο και στην ελληνική κοινωνία.
Η αντιμετώπιση και η αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων που εκδηλώνονται στο επίπεδο της τάξης αποτελούν σημαντικά συστατικά στοιχεία του ρόλου κάθε εκπαιδευτικού και ιδιαιτέ­ρως του κοινωνιολόγου, ο οποίος λόγω της ειδικότητάς του έχει μια ιδιαί­τερη ευαισθησία και κατανόηση για τις συνέπειες αυτών των προβλημάτων στη ζωή των παιδιών και στην εκπαίδευσή τους.

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…