Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μπράβο στα παιδιά του Δημοτικού Σχολείο Καλλονής

Τα θερμά της συγχαρητήρια στο μαθητικό και το εκπαιδευτικό δυναμικό του Δημοτικού Σχολείου Καλλονής εκφράζει με ανακοίνωσή της η περιφερειακή διευθύντρια Εκπαίδευσης, Ματούλα Κοντέλλη, για την εξαιρετική συμμετοχή και τα βραβεία που απέσπασε στο 2ο Πανελλήνιο Διαδικτυακό Μαθητικό Διαγωνισμό: «Δημιουργήστε ψηφιακά, κατασκευάστε ένα website, γίνετε πρεσβευτές του τόπου σας».

Το Δημοτικό Σχολείο Καλλονής, όπως είχε γράψει προ μηνών το «Ε», κατέλαβε την πρώτη θέση στην έκτη και έβδομη θεματική κατηγορία, με τις δράσεις περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος «Υδροβιότοποι: ένας κρυφός θησαυρός κοντά μας» και «Ελιά: Η ασημόχρωμη ευλογία του νησιού μας». «Θεωρούμε ότι η όμορφη αυτή προσπάθεια αποτελεί ένα ουσιαστικό βήμα για το άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία και το ξεδίπλωμα της δημιουργικότητας μαθητών και εκπαιδευτικών μέσα από τις απεριόριστες δυνατότητες που μας παρέχει η τεχνολογία», σημειώνει η κ. Κοντέλλη, που τους εύχεται κάθε πράξη της σχολικής και της κοινωνικής τους ζωής να είναι εξίσου δημιουργική και οι ίδιοι να αποτελούν πάντα τους πιο καινοτόμους και πρωτότυπους πρεσβευτές για τον τόπο τους.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Προβλήματα σχολικής τάξης και διαχείριση κρίσεων

Θα αναφερθούμε σε προβλήματα λειτουργί­ας της σχολικής τάξης και σε γεγονότα που διαταράσσουν τη διδασκαλία σ’ αυτήν. Τα γεγονότα αυτά συναρτώνται με τη σύνθεση της τάξης, με τα χαρακτηριστικά και τη διδακτική προσέγγιση των διδασκόντων, αλλά και με γενικότερους παράγοντες, όπως είναι το θεσμικό πλαίσιο της παιδείας, οι τοπικές κοινωνικές συνθήκες, η ευρύτερη κατάσταση στο κόσμο και στην ελληνική κοινωνία.
Η αντιμετώπιση και η αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων που εκδηλώνονται στο επίπεδο της τάξης αποτελούν σημαντικά συστατικά στοιχεία του ρόλου κάθε εκπαιδευτικού και ιδιαιτέ­ρως του κοινωνιολόγου, ο οποίος λόγω της ειδικότητάς του έχει μια ιδιαί­τερη ευαισθησία και κατανόηση για τις συνέπειες αυτών των προβλημάτων στη ζωή των παιδιών και στην εκπαίδευσή τους.