Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Απλήρωτοι εκπαιδευτικοί

Καθυστερεί από 10 Σεπτεμβρίου 2010, η μισθοδοσία των 5.800 αναπληρωτών, που κλήθηκαν να στελεχώσουν το νέο πρόγραμμα των 800 αναμορφωμένων δημοτικών σχολείων που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ. Όπως ανακοίνωσαν οι εκπαιδευτικοί, εκατοντάδες αναπληρωτές μέσω ΕΣΠΑ, κατέθεσαν στις αντίστοιχες διευθύνσεις πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αιτήσεις επίσχεσης εργασίας.
Μάλιστα σε σχετική ανακοίνωσή τους επισημαίνουν : “Η επίσχεση ήδη θορύβησε τις Διευθύνσεις εκπαίδευσης, καθώς τηλεφωνικά μας ενημερώνουν ότι θα πληρωθούμε. Απαντάμε ότι θα επιστρέψουμε στα καθήκοντά μας, αμέσως μετά την εξόφληση των δεδουλευμένων. Μέχρι τότε όλο και περισσότεροι συνάδελφοι αναπληρωτές θα προσφύγουμε στην μοναδική και τελευταία λύση της επίσχεσης εργασίας. Μας τελείωσαν τα λεφτά, οι αντοχές, η υπομονή, αλλά μας έμεινε η αξιοπρέπεια.”

Οι εκπαιδευτικοί καλούν τους υπόλοιπους αναπληρωτές να προχωρήσουν, ανά διεύθυνση σε επίσχεση εργασίας, ενώ προετοιμάζονται για κινητοποιήσεις στο υπουργείο Παιδείας. Μάλιστα ΄καλούν τους διευθυντές εκπαίδευσης να καταβάλουν άμεσα το δώρο Χριστουγέννων, ειδάλλως τους προειδοποιούν πως με αντίστοιχες καταγγελίες από 22/12 θα αντιμετωπίσουν την αυτόφωρη διαδικασία.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Προβλήματα σχολικής τάξης και διαχείριση κρίσεων

Θα αναφερθούμε σε προβλήματα λειτουργί­ας της σχολικής τάξης και σε γεγονότα που διαταράσσουν τη διδασκαλία σ’ αυτήν. Τα γεγονότα αυτά συναρτώνται με τη σύνθεση της τάξης, με τα χαρακτηριστικά και τη διδακτική προσέγγιση των διδασκόντων, αλλά και με γενικότερους παράγοντες, όπως είναι το θεσμικό πλαίσιο της παιδείας, οι τοπικές κοινωνικές συνθήκες, η ευρύτερη κατάσταση στο κόσμο και στην ελληνική κοινωνία.
Η αντιμετώπιση και η αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων που εκδηλώνονται στο επίπεδο της τάξης αποτελούν σημαντικά συστατικά στοιχεία του ρόλου κάθε εκπαιδευτικού και ιδιαιτέ­ρως του κοινωνιολόγου, ο οποίος λόγω της ειδικότητάς του έχει μια ιδιαί­τερη ευαισθησία και κατανόηση για τις συνέπειες αυτών των προβλημάτων στη ζωή των παιδιών και στην εκπαίδευσή τους.