Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι αγρότες της Βοιωτίας δίνουν ραντεβού στον Ορχομενό στις 9 Οκτωβρίου


  Η Ένωση Νέων Αγροτών  ( Ε.Ν.Α. ) Βοιωτίας, στα πλαίσια της ολοκλήρωσης του προγράμματος της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς, διοργανώνει συνάντηση ενημέρωσης και καλεί όλους τους Νέους Αγρότες αλλά και κάθε αγρότη της ευρύτερης περιοχής που επιθυμεί να συμμετάσχει στην εκδήλωση και να ενημερωθεί.
     Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στην πόλη του Ορχομενού, στις 9 Οκτωβρίου 2011, ημέρα Κυριακή και από τις 10.30 έως και τις 14.30 στην Αίθουσα Συνεδριακού Κέντρου στα Πέτρινα (πρώην κτίρια Οργανισμού Κωπαΐδας).

     Θα παρουσιαστούν μελέτες που πραγματοποίησε το ΤΕΙ Πειραιά και συνεργαζόμενοι με αυτό καθηγητές με την χρηματοδότηση της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς και την συνεργασία Νέων Αγροτών της Πανελλήνιας Ένωσης Νέων Αγροτών( Π.Ε.Ν.Α. ) και της Ένωση Νέων Αγροτών  ( Ε.Ν.Α. ) Βοιωτίας.
  
     Αναλυτικά θα γίνουν οι παρουσιάσεις:

1.      Δ.Πυρομάλης,
Ολοκληρωμένο σύστημα παρακολούθησης μικροκλίματος καλλιέργειας.
2.      Ι.Μπουρής,
 Έρευνα αγοράς και καινοτόμοι τρόποι προώθησης αγροτικών προϊόντων.
3.      Α.Ντούνης,
Μελέτη και σχεδίαση αυτοδύναμης ενεργειακά αγροτικής μονάδας.
4.      Χ.Δρόσος,
Κατασκευή ιστοσελίδας Π.Ε.Ν.Α. και δημιουργία forum.
5.      Α.Ευθυμιάδου,
Προώθηση καινοτόμων μορφών και μεθόδων καλλιέργειας.
6.      Μ. Παπουτσιδάκης,
Ανάπτυξη κινητού συστήματος παραγωγής ενέργειας από φωτοβαλταϊκά στοιχεία
7.      Δ. Φίνος & Μ. Γκούλτα,
Πολυκριτηριακή μέθοδος διαχείρισης αγροτικής γης με την χρήση GIS

Πληροφορίες: Βασίλης Κόλλιας 6949982924

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Προβλήματα σχολικής τάξης και διαχείριση κρίσεων

Θα αναφερθούμε σε προβλήματα λειτουργί­ας της σχολικής τάξης και σε γεγονότα που διαταράσσουν τη διδασκαλία σ’ αυτήν. Τα γεγονότα αυτά συναρτώνται με τη σύνθεση της τάξης, με τα χαρακτηριστικά και τη διδακτική προσέγγιση των διδασκόντων, αλλά και με γενικότερους παράγοντες, όπως είναι το θεσμικό πλαίσιο της παιδείας, οι τοπικές κοινωνικές συνθήκες, η ευρύτερη κατάσταση στο κόσμο και στην ελληνική κοινωνία.
Η αντιμετώπιση και η αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων που εκδηλώνονται στο επίπεδο της τάξης αποτελούν σημαντικά συστατικά στοιχεία του ρόλου κάθε εκπαιδευτικού και ιδιαιτέ­ρως του κοινωνιολόγου, ο οποίος λόγω της ειδικότητάς του έχει μια ιδιαί­τερη ευαισθησία και κατανόηση για τις συνέπειες αυτών των προβλημάτων στη ζωή των παιδιών και στην εκπαίδευσή τους.

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…