Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αύξηση των τιμών ζώνης στους λογαριασμούς της ΔΕΗ




ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΑΛΙΑΡΤΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ                                                              
                                                                         Αλίαρτος    27/9/2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Σχετικά με ερωτήματα που τίθενται από Δημότες, για την καταγραφή των τιμών ζώνης στους λογαριασμούς της ΔΕΗ ανακοινώνονται τα εξής:
1. Οι τιμές ζώνης ακινήτων καθορίζονται από το Υπουργείο Οικονομικών και όχι από το Δήμο.
2. Το Υπουργείο Οικονομικών προκειμένου να εισπράξει  μέσω του λογαριασμού της Δ.Ε.Η. το Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε (Ειδικό Τέλος Ηλεκτροδοτούμενων Δομημένων Επιφανειών), με την εγκύκλιο ΠΟΛ1251/20-12-2011, κάλεσε τους Δήμους να διορθώσουν τις τιμές ζώνης, όπως αυτές έχουν καθοριστεί σύμφωνα με το σύστημα των αντικειμενικών αξιών του Υπουργείου Οικονομικών. Οι Δήμοι ως εκ τούτου ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να καταγράψουν τις ισχύουσες τιμές.

3. Οι Δήμοι όλης της χώρας, είναι αρμόδιοι μόνο για τη διόρθωση των λαθών που αφορούν στην επιφάνεια, την παλαιότητα ή την τιμή ζώνης του ηλεκτροδοτούμενου ακινήτου, στους οποίους προσέρχονται οι δημότες που έχουν εντοπίσει λάθη στα στοιχεία υπολογισμού του τέλους, προκειμένου να τα διορθώσουν. Επιπλέον, οι Δήμοι ελέγχουν αν στις σχετικές καταστάσεις αποτυπώνονται οι ορθές τιμές ζώνης, όπως προβλέπονται στο άρθρο 24 του Ν.2130/1993, όπως ισχύει, και σε περίπτωση λάθους προβαίνουν σε διόρθωσή τους.
4. Μετά την ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας, οι δήμοι αποστέλλουν τις ενημερωμένες καταστάσεις στο Διαχειριστή Δικτύου της Δ.Ε.Η. ο οποίος ακολούθως, τις αποστέλλει στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων, που τις ελέγχει ενδεικτικά ως προς την τιμή ζώνης.
5. Σε περίπτωση που εντοπιστεί λάθος σε τιμή ζώνης, η ΓΓΠΣ διορθώνει την κατάσταση ενημερώνοντας για τη διόρθωση τον αρμόδιο Δήμο και διαβιβάζει τις καταστάσεις στο Διαχειριστή Δικτύου.
6. Η Δημοτική Αρχή ,ταυτόχρονα με την επιβολή του Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε διατύπωσε την αντίθεσή της αποστέλλοντας εξώδικο στην ΔΕΗ (30-11-2011) και δήλωσε αλληλέγγυα προς τους Δημότες που πλήττονται  ανελέητα  από την φοροεισπρακτική επιδρομή.
7. Ομοίως μετά την ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ καταγραφή των αντικειμενικών αξιών, οι οποίες ορίζονται από το Υπουργείο Οικονομικών, έχει αναθέσει στον Νομικό Σύμβουλο, την διερεύνηση της δυνατότητας νομικής προσβολής των τιμών αντικειμενικών αξιών στα όρια του Δήμου επειδή τις θεωρεί υψηλές.
Τέλος ενημερώνουμε τους Δημότες ότι οποιαδήποτε πληροφόρηση επιθυμούν μπορούν να την λαμβάνουν, μαζί με τα σχετικά έγγραφα, από τις υπηρεσίες του Δήμου, καθώς και τους αρμόδιους αιρετούς εκπροσώπους. 

                                                                           Ο Δήμαρχος
                                                                    Ντασιώτης Γεώργιος



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Προβλήματα σχολικής τάξης και διαχείριση κρίσεων

Θα αναφερθούμε σε προβλήματα λειτουργί­ας της σχολικής τάξης και σε γεγονότα που διαταράσσουν τη διδασκαλία σ’ αυτήν. Τα γεγονότα αυτά συναρτώνται με τη σύνθεση της τάξης, με τα χαρακτηριστικά και τη διδακτική προσέγγιση των διδασκόντων, αλλά και με γενικότερους παράγοντες, όπως είναι το θεσμικό πλαίσιο της παιδείας, οι τοπικές κοινωνικές συνθήκες, η ευρύτερη κατάσταση στο κόσμο και στην ελληνική κοινωνία.
Η αντιμετώπιση και η αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων που εκδηλώνονται στο επίπεδο της τάξης αποτελούν σημαντικά συστατικά στοιχεία του ρόλου κάθε εκπαιδευτικού και ιδιαιτέ­ρως του κοινωνιολόγου, ο οποίος λόγω της ειδικότητάς του έχει μια ιδιαί­τερη ευαισθησία και κατανόηση για τις συνέπειες αυτών των προβλημάτων στη ζωή των παιδιών και στην εκπαίδευσή τους.