Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ευχές από τον Δήμαρχο Αλιάρτου


         
Αλίαρτος 30-04-2013 








ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΛΙΑΡΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ 

Διανύουμε μια πολύ δύσκολη περίοδο για την χώρα μας και φυσικά και για το Δήμο μας. Η οικονομική κρίση ,η ανεργία και η ανέχεια που μαστίζουν τον τόπο, μοιάζουν με Γολγοθά που τον ανεβαίνει, ως Εσταυρωμένος, ο λαός μας. 

Το παρήγορο μήνυμα της χριστιανοσύνης πως, μετά τα Πάθη και την Σταύρωση, ακολουθεί η Ανάσταση, μπορεί να δώσει την ελπίδα που λείπει. 

Στο ομιχλώδες τοπίο που ζούμε, η Δημοτική αρχή καταβάλλει κάθε προσπάθεια να επιλύσει προβλήματα και να βάλει το Δήμο σε τροχιά ανάπτυξης. Κυρίως όμως να σταθεί δίπλα στους πολίτες, να τους ακούσει και όπου μπορεί να ανταποκριθεί. 

Εύχομαι το φετινό Πάσχα να είναι το τελευταίο δύσκολο για όλους. Επίσης σε όλες και όλους εύχομαι υγεία και πρόοδο. 


Καλή Ανάσταση 

Ο Δήμαρχος 

Ντασιώτης Γεώργιος 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Προβλήματα σχολικής τάξης και διαχείριση κρίσεων

Θα αναφερθούμε σε προβλήματα λειτουργί­ας της σχολικής τάξης και σε γεγονότα που διαταράσσουν τη διδασκαλία σ’ αυτήν. Τα γεγονότα αυτά συναρτώνται με τη σύνθεση της τάξης, με τα χαρακτηριστικά και τη διδακτική προσέγγιση των διδασκόντων, αλλά και με γενικότερους παράγοντες, όπως είναι το θεσμικό πλαίσιο της παιδείας, οι τοπικές κοινωνικές συνθήκες, η ευρύτερη κατάσταση στο κόσμο και στην ελληνική κοινωνία.
Η αντιμετώπιση και η αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων που εκδηλώνονται στο επίπεδο της τάξης αποτελούν σημαντικά συστατικά στοιχεία του ρόλου κάθε εκπαιδευτικού και ιδιαιτέ­ρως του κοινωνιολόγου, ο οποίος λόγω της ειδικότητάς του έχει μια ιδιαί­τερη ευαισθησία και κατανόηση για τις συνέπειες αυτών των προβλημάτων στη ζωή των παιδιών και στην εκπαίδευσή τους.