Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

40 καθηγητές Δ/θμιας εκπαίδευσης ένοχοι για νόθευση εγγράφων

Σαράντα καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των Γιαννιτσών καταδικάστηκαν από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο της πόλης σε ποινή φυλάκισης 12 μηνών, καθώς κρίθηκαν ένοχοι για τα αδικήματα της παράβασης καθήκοντος και της νόθευσης εγγράφων. Σύμφωνα με την ετυμηγορία του δικαστηρίου, οι εκπαιδευτικοί δέχθηκαν, κατά το σχολικό έτος 2007/08, εκπρόθεσμα δικαιολογητικά απουσιών τριών μαθητών του 2ου Γενικού Λυκείου Γιαννιτσών, όπου δίδασκαν κατά την παραπάνω περίοδο, διορθώνοντας, ταυτόχρονα, τις βαθμολογίες του δευτέρου 4μήνου των συγκεκριμένων μαθητών της 2ας Λυκείου, με σκοπό να τους προάγουν στην επόμενη τάξη.

Μαζί με τους 40 καθηγητές κάθισαν στο εδώλιο του κατηγορουμένου ο τότε προϊστάμενος του Γραφείου Εκπαίδευσης της περιοχής, καθώς, επίσης, τέσσερις γιατροί της Πέλλας και οι γονείς δύο μαθητών.

Το δικαστήριο έκρινε, τελικά, ένοχους τρεις γιατρούς, κατά περίπτωση για τις πράξεις της χορήγησης πλαστής ιατρικής βεβαίωσης και της ηθικής αυτουργίας σ’ αυτήν, καταδικάζοντάς τους σε ποινές φυλάκισης 18 και 29 μηνών (η δεύτερη ποινή αφορά δύο περιπτώσεις γιατρών).

Ακόμη, ο προϊστάμενος του Γραφείου Εκπαίδευσης καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης 17 μηνών για συνέργεια σε παράβαση καθήκοντος και συκοφαντική δυσφήμιση, ενώ, ποινή φυλάκισης 18 μηνών, επιβλήθηκε στη μητέρα μαθήτριας που κρίθηκε ένοχη για ηθική αυτουργία στη χορήγηση πλαστής ιατρικής βεβαίωσης.

Οι κατηγορούμενοι, απολογούμενοι ενώπιον του δικαστηρίου, αρνήθηκαν τις κατηγορίες που τους αποδόθηκαν. Το δικαστήριο έδωσε 3ετή αναστολή στις ποινές, ενώ, οι κατηγορούμενοι άσκησαν έφεση και αφέθηκαν ελεύθεροι.Η υπόθεση έφτασε στη Δικαιοσύνη έπειτα από μήνυση που κατέθεσε ο τότε διευθυντής του σχολείου και νυν σύμβουλος Περιφερειακής Εκπαίδευσης Θεσσαλίας.

Σε βάρος των καθηγητών και των γιατρών εκκρεμούν ΕΔΕ από τα αρμόδια πειθαρχικά όργανα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Προβλήματα σχολικής τάξης και διαχείριση κρίσεων

Θα αναφερθούμε σε προβλήματα λειτουργί­ας της σχολικής τάξης και σε γεγονότα που διαταράσσουν τη διδασκαλία σ’ αυτήν. Τα γεγονότα αυτά συναρτώνται με τη σύνθεση της τάξης, με τα χαρακτηριστικά και τη διδακτική προσέγγιση των διδασκόντων, αλλά και με γενικότερους παράγοντες, όπως είναι το θεσμικό πλαίσιο της παιδείας, οι τοπικές κοινωνικές συνθήκες, η ευρύτερη κατάσταση στο κόσμο και στην ελληνική κοινωνία.
Η αντιμετώπιση και η αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων που εκδηλώνονται στο επίπεδο της τάξης αποτελούν σημαντικά συστατικά στοιχεία του ρόλου κάθε εκπαιδευτικού και ιδιαιτέ­ρως του κοινωνιολόγου, ο οποίος λόγω της ειδικότητάς του έχει μια ιδιαί­τερη ευαισθησία και κατανόηση για τις συνέπειες αυτών των προβλημάτων στη ζωή των παιδιών και στην εκπαίδευσή τους.