Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο θησαυρός του Αλή Πασά

Το σίριαλ με τον θησαυρό του Αλί Πασά στα Τρίκαλα συνεχίζεται… Όπως αποκαλύπτει ο δήμαρχος Καλαμπάκας κ. Σακελλαρίου, ο Ελληνοαυστραλός επιχειρηματίας που προσπαθεί τα τελευταία χρόνια να εντοπίσει το μυθικό θησαυρό θα ξεκινήσει ξανά σε είκοσι περίπου ημέρες νέες έρευνες.

Οι δύο τους συζήτησαν την αδειοδότηση για νέες ανασκαφές στο ίδιο σημείο, όπου σύμφωνα με τον Ελληνοαυσταλό είναι κρυμμένος ο θησαυρός, ενώ βρίσκεται σε επαφή και με τις άλλες συναρμόδιες υπηρεσίες.

Πάντως πριν από λίγους μήνες, το γεωτρύπανο, αντί του θησαυρού του Αλί Πασά, έφερε στην επιφάνεια νερό και μάλιστα σε μεγάλη ποσότητα. Η τρύπα σφραγίστηκε και στο μέλλον μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αρδευτικές ανάγκες της περιοχής των Αγίων Θεοδώρων.

Εδώ και αρκετούς μήνες, η ζωή των κατοίκων της περιοχής, έχει αλλάξει άρδην. Από τότε που ανακοινώθηκε το φιλόδοξο αυτό σχέδιο, δημοσιογράφοι Έλληνες και ανταποκριτές ξένων πρακτορείων ειδήσεων στην Ελλάδα, ζητούν να μάθουν περισσότερα για την ανακάλυψη του τεράστιου, όπως λέγεται, θησαυρού του Αλί Πασά.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Προβλήματα σχολικής τάξης και διαχείριση κρίσεων

Θα αναφερθούμε σε προβλήματα λειτουργί­ας της σχολικής τάξης και σε γεγονότα που διαταράσσουν τη διδασκαλία σ’ αυτήν. Τα γεγονότα αυτά συναρτώνται με τη σύνθεση της τάξης, με τα χαρακτηριστικά και τη διδακτική προσέγγιση των διδασκόντων, αλλά και με γενικότερους παράγοντες, όπως είναι το θεσμικό πλαίσιο της παιδείας, οι τοπικές κοινωνικές συνθήκες, η ευρύτερη κατάσταση στο κόσμο και στην ελληνική κοινωνία.
Η αντιμετώπιση και η αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων που εκδηλώνονται στο επίπεδο της τάξης αποτελούν σημαντικά συστατικά στοιχεία του ρόλου κάθε εκπαιδευτικού και ιδιαιτέ­ρως του κοινωνιολόγου, ο οποίος λόγω της ειδικότητάς του έχει μια ιδιαί­τερη ευαισθησία και κατανόηση για τις συνέπειες αυτών των προβλημάτων στη ζωή των παιδιών και στην εκπαίδευσή τους.