Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

A four-week English Grammar Course - Προετοιμασία Εξετάσεων ECCE,FCE

Στην προσπάθειά μας να προετοιμάσουμε τους μαθητές για τις εξετάσεις των πανεπιστημίων Michigan & Cambridge (ECCE, FCE) δημιουργήσαμε ένα καλοκαιρινό τμήμα το οποίο στοχεύει στην ενίσχυση των δεξιοτήτων τους στη Γραμματική. Είναι ένα refresher grammar course στο οποίο ο μαθητής επαναλαμβάνει ό,τι έχει διδαχθεί έως τη στιγμή που θα είναι έτοιμος να συμμετάσχει στις εξετάσεις του Lower και ταυτόχρονα καλύπτει όποια “κενά” έχει μέχρι εκείνη τη στιγμή. Η διδασκαλία στόχο έχει την ανάπτυξη των δεξιοτήτων της ομιλίας, της έκθεσης, της κατανόησης κειμένου και της ακουστικής.
Ποιους αφορά

Μαθητές των επιπέδων Α2+, Β1, Β1+ ( Senior C, D, E) και με την προϋπόθεση ότι έχουν ολοκληρώσει ένα από ανωτέρω επίπεδα. Αφορά παιδιά ηλικίας 12-14 χρονών και ενήλικες.



Πόσο διαρκεί

Διαρκεί 4 εβδομάδες και είναι συνολικά 36 ωρών (9 ώρες/εβδομάδα)
We run a 4-week Summer Grammar Course for young and adult learners. This course is appropriate for pre-intermediate, intermediate and upper intermediate (level B1, B1+) students who want to enhance their English language skills. Students must be able to speak, understand, read, and write English well enough to benefit from the course.

The course is delivered in a communicative and interactive way with the aim to improve students’ confidence in using the English language and prepare them for their exams (ECCE, FCE). The course provides activities designed to develop language skills(speaking, writing, reading and listening), vocabulary and pronunciation.

We encourage confidence, creativity, communication and team-working skills.



Our summer course is available at Aliartos, Viotia.



For online enrolment



Click on this registration form link: Registration Form

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Το Αργεντίνικο Τάνγκο σας δίνει ραντεβού το Σάββατο 16 Απριλίου στο Cyber's

Η θέση της γυναίκας στην Αρχαία Ελλάδα ... Η Μήδεια στον Ευριπίδη λέει «θα προτιμούσα να πολεμήσω τρεις φορές παρά να γεννήσω μία»

Στην αρχαία Ελλάδα η γυναίκα δεν έχαιρε μεγάλης υπολήψεως. Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι είχαν φτιάξει κοινωνίες πολεμιστών και εμπόρων που ήταν κατεξοχήν ανδροκρατικές, ενώ οι γυναίκες ήταν χρήσιμες για τη σεξουαλική ικανοποίηση των ανδρών και βέβαια για την αναπαραγωγή. Η γέννηση και η ανατροφή των παιδιών ήταν οι σοβαρότερες αρμοδιότητες που είχε η γυναίκα. Οι μητέρες είχαν σοβαρότατη αποστολή να επιτελέσουν, κυρίως όταν έπρεπε να αναθρέψουν αγόρια, γιατί τα νεογέννητα κορίτσια ήταν γενικώς ανεπιθύμητα. Η συνήθης πρακτική για ανεπιθύμητα παιδιά, δηλαδή κορίτσια ή άρρωστα νεογέννητα, δεν ήταν βρεφοκτονία, αλλά η εγκατάλειψή τους σε μια ερημιά, η «έκθεσις». Τοκετός στην αρχαιότητα. Ανάγλυφο του 5ου π.Χ αιώνα Σύμφωνα με ιστορικές εκτιμήσεις, το 10% των νεογέννητων κοριτσιών πετιόντουσαν στις ερημιές και πέθαιναν.