Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

To Harvard ανοίγει τις πόρτες του

Το Κέντρο Berkman για το Διαδίκτυο και την Κοινωνία του Πανεπιστημίου Harvard berkman center for internet & society ανοίγει τις πόρτες του κάθε καλοκαίρι για να υποδεχτεί ταλαντούχους, ανήσυχους και γεμάτους ενέργεια εκπαιδευόμενους πλήρους απασχόλησης τους λεγόμενους   Berkterns! -από το συνδυασμό των λέξεων interns και Berkman- οι οποίοαντιμετωπίζουν με πάθος και ενθουσιασμό τις υποσχέσεις της διαδικτυακής εποχής  και ενδιαφέρονται για τα media, τη δημοσιογραφία, την ενεργή  ενασχόληση με τα κοινά, καθώς και για θέματα ταυτότητι ας και προστασίας προσωπικών δεδομένων, εκπαίδευσης, τεχνολογίας, νομοθεσίας, παγκόσμιας ανάπτυξης κ.α
Οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν προβάδισμα σε όλα τα ερευνητικά πεδία του Berkman, Berkman research,
όπως η ευρυζωνικότητα, ελευθερία έκφρασης,  χρήση των ΜΜΕ από τους νέους, νομοθεσία του διαδικτύου και θα έχουν τη δυνατότητα ουσιαστικής συνεισφοράς στην πρόοδο των έργων αυτών. Θα έχουν τη δυνατότητα να διεξάγουν έρευνα και να παράγουν επιστημονικό υλικό,  αναλαμβάνοντας ακαδημαϊκές αρμοδιότητες  ανεξάρτητα , αλλά και σε ομάδες, ανάλογα με ην εμπειρία και την εξειδίκευση τους.
Σε συνδυασμό την συμμετοχή τους σε ερευνητικά έργα θα δίνεται η δυνατότητα  στον κάθε εκπαιδευόμενο  να αναπτύξει καινοτόμες δραστηριότητες που να συνδυάζουν τη μάθηση με τι διασκέδαση, όπως η παραγωγή podcasts, η διοργάνωση συζητήσεων και η συμμετοχή σε διάφορα θεματικά clubs, όπως για παράδειγμα μαγειρικής ή μουσικής.
Δυνατότητα συμμετοχής έχουν φοιτητές όλων των ακαδημαϊκών επιπέδων (προπτυχιακοί, μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί), ενώ θα υπάρχει και η ευελιξία να συμπεριληφθούν και μαθητές Λυκείου. Οι αιτήσεις συμμετοχής είναι ανοικτές σε φοιτητές από όλο τον κόσμο χωρίς να αποτελεί προϋπόθεση η προηγούμενη σύνδεση τους με το Πανεπιστήμιο Harvard.
Το πρόγραμμα θα διαρκέσει 10 εβδομάδες από την Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011 έως την Παρασκευή  10 Αυγούστου 2011. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα απασχολούνται 35 ώρες την εβδομάδα και θα τους καταβάλλεται αποζημίωση 11.50$ την ώρα, ενώ δεν καλύπτονται τα έξοδα μετακίνησης ή διαμονής. Δωρεάν διαμονή στις εστίες του Πανεπιστημίου θα είναι δυνατή για κάποιους εκπαιδευόμενους υπό προϋποθέσεις (λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν σύντομα).
Η προθεσμία υποβολής συμμετοχής λήγει στις 11:59 π.μ (ώρα Βοστόνης) την Κυριακή 13 Μαρτίου


Για αιτήσεις συμμετοχής φοιτητών Νομικής πατήστε εδώ: http://cyber.law.harvard.edu/getinvolved/internships/summer2011_law
Για αιτήσεις συμμετοχής φοιτητών  άλλων ειδικοτήτων, πατήστε εδώ:https://cyber.law.harvard.edu/forms/intern_app.cgi
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την σχετική ιστοσελίδα: http://cyber.law.harvard.edu/getinvolved/internships#summer.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Η θέση της γυναίκας στην Αρχαία Ελλάδα ... Η Μήδεια στον Ευριπίδη λέει «θα προτιμούσα να πολεμήσω τρεις φορές παρά να γεννήσω μία»

Στην αρχαία Ελλάδα η γυναίκα δεν έχαιρε μεγάλης υπολήψεως. Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι είχαν φτιάξει κοινωνίες πολεμιστών και εμπόρων που ήταν κατεξοχήν ανδροκρατικές, ενώ οι γυναίκες ήταν χρήσιμες για τη σεξουαλική ικανοποίηση των ανδρών και βέβαια για την αναπαραγωγή. Η γέννηση και η ανατροφή των παιδιών ήταν οι σοβαρότερες αρμοδιότητες που είχε η γυναίκα. Οι μητέρες είχαν σοβαρότατη αποστολή να επιτελέσουν, κυρίως όταν έπρεπε να αναθρέψουν αγόρια, γιατί τα νεογέννητα κορίτσια ήταν γενικώς ανεπιθύμητα. Η συνήθης πρακτική για ανεπιθύμητα παιδιά, δηλαδή κορίτσια ή άρρωστα νεογέννητα, δεν ήταν βρεφοκτονία, αλλά η εγκατάλειψή τους σε μια ερημιά, η «έκθεσις». Τοκετός στην αρχαιότητα. Ανάγλυφο του 5ου π.Χ αιώνα Σύμφωνα με ιστορικές εκτιμήσεις, το 10% των νεογέννητων κοριτσιών πετιόντουσαν στις ερημιές και πέθαιναν.