Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος Επίτιμος Δημότης Αλιάρτου








Ελληνική Δημοκρατία                                                                                           Βαθμός Ασφαλείας
Νομός Βοιωτίας                                                                                    
                                                                                                                                 Αλίαρτος 19-04-2011

Δήμος Αλιάρτου
Ταχ.Κώδικας : 32001 Αλίαρτος
Τηλ:2268350211
Φαξ:2268022690

ANAΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ κ.κ.ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΣΕ ΕΠΙΤΙΜΟ ΔΗΜΟΤΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΙΑΡΤΟΥ

Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αλιάρτου στην συνεδρίασή του ,την Δευτέρα 18-4-2011, έκανε δεκτή ομόφωνα την πρόταση του Δημάρχου κου Ντασιώτη Γεωργίου «περί ανακηρύξεως του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος,σε επίτιμο Δημότη του Δήμου μας» με την ευκαιρία της επισκέψεώς του στην έδρα του Δήμου,για τα εγκαίνια του «ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ» στις 29-4-2011.Ο χώρος αυτός βρίσκεται στην κεντρική πλατεία της πόλης.

Ακολουθεί η επιστολή του Δημάρχου προς τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου







ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΑΛΙΑΡΤΟΥ
Δήμαρχος
Ταχ. Κώδικας: 32 001 Αλίαρτος
Τηλέφωνο: 2268350217
Φαξ: 22680 22690
Αλίαρτος 15-4-2011
Αρ. Πρωτ.: 3160



Προς:Τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου



ΘΕΜΑ: «Περί ανακηρύξεως του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος ως επίτιμο Δημότη Αλιάρτου »

Κύριε Πρόεδρε

Κατόπιν επισήμου ενημερώσεως από την ΙΜΘΛ, στις 29-04-2011,θα γίνουν στην έδρα του Δήμου τα εγκαίνια του «ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ» τα οποία θα τελέσει ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδας κ. Ιερώνυμος.
Η επίσκεψη του αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για τον τόπο μας.
Με την ευκαιρία αυτή προτείνω την ανακήρυξη του Μακαριωτάτου, ως επιτίμου Δημότη του Δήμου Αλιάρτου , σε αναγνώριση της εξέχουσας προσωπικότητας του αλλά και της προσφοράς του στον Δήμο μας.
Κατόπιν τούτου παρακαλώ να τεθεί το θέμα υπόψη του Δημοτικού Συμβουλίου προκειμένου αυτό να εγκρίνει: Την ανακήρυξη του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών & Πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου, ως επιτίμου Δημότη του Δήμου Αλιάρτου και την απονομή χρυσού μεταλίου.


Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΝΤΑΣΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Προβλήματα σχολικής τάξης και διαχείριση κρίσεων

Θα αναφερθούμε σε προβλήματα λειτουργί­ας της σχολικής τάξης και σε γεγονότα που διαταράσσουν τη διδασκαλία σ’ αυτήν. Τα γεγονότα αυτά συναρτώνται με τη σύνθεση της τάξης, με τα χαρακτηριστικά και τη διδακτική προσέγγιση των διδασκόντων, αλλά και με γενικότερους παράγοντες, όπως είναι το θεσμικό πλαίσιο της παιδείας, οι τοπικές κοινωνικές συνθήκες, η ευρύτερη κατάσταση στο κόσμο και στην ελληνική κοινωνία.
Η αντιμετώπιση και η αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων που εκδηλώνονται στο επίπεδο της τάξης αποτελούν σημαντικά συστατικά στοιχεία του ρόλου κάθε εκπαιδευτικού και ιδιαιτέ­ρως του κοινωνιολόγου, ο οποίος λόγω της ειδικότητάς του έχει μια ιδιαί­τερη ευαισθησία και κατανόηση για τις συνέπειες αυτών των προβλημάτων στη ζωή των παιδιών και στην εκπαίδευσή τους.