Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέες ιδέες και προτάσεις για την Αγροτική Οικονομία στη Θήβα στις 4/4


Στις 4 Απριλίου 2012, ημέρα Τετάρτη και ώρα 17.30΄, στο Συνεδριακό Κέντρο της Θήβας (Αίθουσα Αλεξάνδρου Κοφίνη, Λουκά Μπέλλου 1 – Θήβα), η Περοφέρεια Στερεάς Ελλάδας σε συνεργασία με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και το Δήμο Θηβαίων, διοργανώνουν ημερίδα με θέμα «Νέες ιδέες και προτάσεις για την Αγροτική Οικονομία του Τόπου μας».
Στην 1η θεματική ενότητα θα αναπτυχθούν θέματα που αφορούν στις εναλλακτικές καλλιέργειες Ιπποφαούς, και Κρανιάς, ενώ στη 2η θεματική ενότητα θα αναπτυχθούν θέματα σχετικά με την υποτιμημένη καλλιέργεια των οσπρίων, θέματα που αφορούν στην αγροενέργεια, τους ρυθμιστικούς παράγοντες της αγροδιατροφικής αλυσίδας κ.λπ., ενώ στο τέλος της εκδήλωσης θα γίνουν παρεμβάσεις από το κοινό και συζήτηση για θέματα σχετικά με την ημερίδα.
Πρόγραμμα Ημερίδας
1η θεματική ενότητα : Εναλλακτικές καλλιέργειες
17:30 – 18:00 Προσέλευση Συμμετεχόντων
18:00- 18:15 Χαιρετισμοί: Καπελέρης Σταμάτης, Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας - Κανελλόπουλος Γεώργιος, Γενικός Γραμματέας ΥπΑΑΤ - Νικολάου Σπυρίδων, Δήμαρχος Θηβαίων - Ενημέρωση για το περιεχόμενο της ημερίδας από τον Δ/ντή Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Π.Ε. Βοιωτίας κ. Νικ. Μυλωνά.
18:15 – 18:30 "Εναλλακτικές καλλιέργειες : Προτεινόμενα είδη", Φουλίδη Άννα – Γεωπόνος, Προϊσταμένη Τμήματος Πυρηνοκάρπων – Μηλοειδών Δ/νσης ΠΑΠ Δενδροκηπευτικής Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Η καλλιέργεια της Ροδιάς στην Ελλάδα : Πρώτες εμπειρίες και προοπτικές για το μέλλον – Η λειτουργία του ΑΣΟΠ Αγίου Αθανασίου Δράμας.
18:30 – 18:50 Παπακωνσταντίνου Νικόλας – Γεωπόνος , Τεχνικός Σύμβουλος Α.Σ.Ο.Π Αγίου Αθανασίου Δράμας
18:50 – 19:00 Γρηγόρης Αργυρίου – Δασολόγος, Διευθυντής Α.Σ.Ο.Π Αγίου Αθανασίου Δράμας
19:00 – 19:20 Η καλλιέργεια του Ιπποφαούς και της Κρανιάς: Δύο φυτά με .... πολλαπλές χρήσεις, Δρ. Σπανός Ιωάννης – Τακτικός Ερευνητής Ινστιτούτου Δασικών Ερευνών ΕΘΙΑΓΕ - Θεσσαλονίκης
19:20 – 19:30 Διάλειμμα
2η θεματική ενότητα: Αγρο-προτάσεις στο πλαίσιο ανάπτυξης του αγροτικού χώρου
19:35 – 19:55 "Η καλλιέργεια των οσπρίων: Μια πολλά υποσχόμενη ’’υποτιμημένη’’ καλλιέργεια - Προβλήματα και προοπτικές", Βλαχοστέργιος Δημήτρης – Δόκιμος Ερευνητής Ινστιτούτου Κτηνοτροφικών Φυτών και Βοσκών Λάρισας.
19:55 – 20:15 "Αγρο-ενέργεια: Μια μορφή ήπιας ενέργειας – Τοπικές πρωτοβουλίες αξιοποίησής της", Αντώνης Παλαιολόγος – Γεωπόνος
20:15 – 20:30 "Ρυθμιστικοί παράγοντες της αγρο-διατροφικής αλυσίδας – Από το χωράφι.... στο ράφι των αγροτών", Σάρρος Γιάννης. – Μέλος Φορέα Αγροτικής Επιχειρηματικότητας, Δικτύωσης και Καινοτομίας.
20:30 – 20:50 "Παρεμβάσεις – Συζήτηση – Λήξη ημερίδας
Στο χώρο του Συνεδριακού Κέντρου θα λειτουργεί παράλληλα έκθεση σχετιζόμενη με τις θεματικές ενότητες της ημερίδας

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Προβλήματα σχολικής τάξης και διαχείριση κρίσεων

Θα αναφερθούμε σε προβλήματα λειτουργί­ας της σχολικής τάξης και σε γεγονότα που διαταράσσουν τη διδασκαλία σ’ αυτήν. Τα γεγονότα αυτά συναρτώνται με τη σύνθεση της τάξης, με τα χαρακτηριστικά και τη διδακτική προσέγγιση των διδασκόντων, αλλά και με γενικότερους παράγοντες, όπως είναι το θεσμικό πλαίσιο της παιδείας, οι τοπικές κοινωνικές συνθήκες, η ευρύτερη κατάσταση στο κόσμο και στην ελληνική κοινωνία.
Η αντιμετώπιση και η αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων που εκδηλώνονται στο επίπεδο της τάξης αποτελούν σημαντικά συστατικά στοιχεία του ρόλου κάθε εκπαιδευτικού και ιδιαιτέ­ρως του κοινωνιολόγου, ο οποίος λόγω της ειδικότητάς του έχει μια ιδιαί­τερη ευαισθησία και κατανόηση για τις συνέπειες αυτών των προβλημάτων στη ζωή των παιδιών και στην εκπαίδευσή τους.