Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πλούτισαν κάποιοι κάνοντας προγράμματα για φτωχούς και ανέργους και ψηφιοποίηση «αέρα κοπανιστού». Για αυτούς θα εφαρμοστεί το «πόθεν έσχες»;


Διαβάσαμε και ακούσαμε πρόσφατα ότι 500 περίπου πολιτικά πρόσωπα και άλλοι διαλεγόμενοι με τις μίζες και διαχείριση προμηθειών στο κράτος θα ελεγχθούν με το «πόθεν έσχες» για παράνομο πλουτισμό.

Πλούτισαν κάποιοι κάνοντας προγράμματα για φτωχούς και ανέργους και ψηφιοποίηση "αέρα κοπανιστού" Γι' αυτούς θα εφαρμοστεί το "πόθεν έσχες"; Διαβάσαμε και ακούσαμε πρόσφατα ότι 500 περίπου πολιτικά πρόσωπα και άλλοι διαλεγόμενοι με τις μίζες και διαχείριση προμηθειών στο κράτος θα ελεγχθούν με το "πόθεν έσχες" για παράνομο πλουτισμό.

Υπάρχουν όμως «ολόκληρες περιοχές» διαπλοκής και εκκολαπτήρια διαφθοράς από την κρατική γραφειοκρατία που οι πρωταγωνιστές δρουν ανενόχλητοι και συνεχίζουν τις αρπαχτές ακόμη και τις τελευταίες μέρες πριν τις εκλογές.

Πρόκειται, για αυτούς που πλούτισαν διαχειριζόμενοι «άυλα’ προγράμματα για φτωχούς και ανέργους μέσα από το επιχειρησιακό πρόγραμμα ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού και δια βίου μάθησης και προγράμματα ψηφιακού περιεχομένου της Κοινωνίας της Πληροφορίας την τελευταία εικοσαετία με μηδαμινό παραγωγικό αντίκρισμα.http://www.zougla.gr/greece/article/isageleas-gia-ta-paramagaza-tis-kinonias-tis-pliroforias-ae



Αυτές οι «περιοχές» παράνομου πλουτισμού  ελάχιστά έχουν ελεγχθεί από τους αρμόδιους ελεγκτικούς μηχανισμούς μολονότι είναι στατιστικά αποδεδειγμένο ότι η αποτελεσματικότητα αυτών των προγραμμάτων ήταν μόλις 1,2%. συγκριτικά με τους στόχους που είχαν τεθεί. Και αυτό έγινε ακριβώς επειδή τα προγράμματα αυτά δεν είχαν κανένα υλικό παραδοτέο παρά μόνον χαρτιά. Μιλάμε για έλλειμμα δομικού έλεγχου που πηγαίνουν και που καταλήγουν δισεκατομμύρια  κοινοτικών πόρων χωρίς μετρήσιμα αποτελέσματα. http://eforiakoi.org/old/2011-03-22-06-01-48/2011-03-27-09-38-36/372--q-q


Κι΄ αυτό συμβαίνει μολονότι, υπάρχουν κραυγαλέες περιπτώσεις που έχουν δει το φως της δημοσιότητας για τη δημιουργία web site και απορρόφησης εκατομμυρίων σε υπουργεία και δημόσιους οργανισμούς και δήμους που στοίχησαν πολλές εκατοντάδες χιλιάδες Ευρώ ενώ αντικειμενική τους  αξία δεν ξεπερνά 30.000 έως 50.000 ευρώ.



Την ίδια στιγμή τα υπουργεία που διαχειρίζονται το επιχειρησιακό της ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού συνεχίζουν τον ίδιο σχεδιασμό και πρακτική κοινωνικής οικονομίας , π.χ. Equal κ.τ.λ. τα οποία υλοποιήθηκαν και κόστισαν εκατομμύρια χωρίς να δημιουργήσουν έστω μία θέση μόνιμης εργασίας..
Οι σχεδιαστές αυτών των προγραμμάτων παρουσιάζονται μάλιστα ακόμη και σήμερα ως αναντικατάστατοι ειδικοί στις θέσεις τους. 

Υλοποιούν προγράμματα που πιστοποιούνται στα χαρτιά, αλλά δεν έχουν καμία αντιστοίχιση στην πραγματικότητα των επιχειρήσεων και της απασχόλησης, λαμβάνοντας βέβαια υπόψη ότι το βασικό κριτήριο σε αυτά τα προγράμματα είναι η δημιουργία θέσεων εργασίας.

Αν εξαιρέσουμε τα προγράμματα που επιδοτούνται απ’ ευθείας οι εργαζόμενοι τύπου «stage» ή της κοινωφελούς εργασίας, που υλοποιούνται αυτή την περίοδο, τα υπόλοιπα προγράμματα κατάρτισης, δια βίου μάθησης και συμβουλευτικής για την απασχόληση γίνονται μόνο για το «θεαθήναι».

Στην κριτική που έγινε για το υπουργείο εργασίας και παιδείας και τη σπουδή που ακολουθήθηκε, για κάποιες ΜΚΟ και το ΙΝΕ ΓΣΕΕ να διαχειρίζονται χιλιάδες θέσεις εργασίας, το υπουργείο εργασίας δημοσίευσε μια λίστα με περίπου 700 οργανώσεις που επιχορηγήθηκαν από το Υπουργείο Εργασίας για την πρόσκληση ανέργων θολώνοντας έτσι το νερά.

Το πρόβλημα φυσικά δεν είναι εκεί που επιδοτήσεις πηγαίνουν για μισθούς και τα ασφαλιστικά ταμεία.

Το πρόβλημα είναι σε εκείνα τα προγράμματα τύπου Equal και Adαpt που που έγιναν στο παρελθόν εκατοντάδες χιλιάδες πήγαν στο συντονιστή εταίρο και διαχειριστή για δράσεις όπως δικτύωση, εκπαίδευση και συμβουλευτική που στην ουσία εκτός από λίγες περιπτώσεις κατέληξαν «αέρας κοπανιστός» για τον πλουτισμό ορισμένων διαπλεκόμενων επιτηδείων με το πολιτικό σύστημα της χώρας.

Την κατάσταση αυτή που τροφοδοτούσε έμμεσα το πολιτικό σύστημα με πολιτικό χρήμα και πελατειακές σχέσεις, ασφαλώς την γνωρίζουν πολλοί, αλλά λίγοι πρόκειται να μιλήσουν εάν δεν εφαρμοστεί το «πόθεν έσχες» σε εκείνους που διαχειρίστηκαν τα μεγάλα ποσά. Είναι γνωστό ότι οι εγκρίσεις στα μεγάλα ποσά δεν έγιναν με αντικειμενικά κριτήρια ανάμεσα σε χιλιάδες δικαιούχους αλλά κυρίως από  διαπλεκόμενους με το πολιτικό σύστημα..

Γιατί άραγε αυτά τα πρόσωπα που διαχειρίστηκαν κατ΄επανάληψη τα μεγάλα ποσά δεν βγαίνουν στη δημοσιότητα; http://www.insomnia.gr/topic/362699
Γιατί το Υπουργείο Εργασίας όταν «στριμώχθηκε» από τη δημοσιότητα έδειξε τα μικροπραγράμματα δηλαδή τις «μαρίδες» και δεν έδωσε στην δημοσιότητα εταιρίες που διαχειρίστηκαν προνομιακά εκατομμύρια από τα υπουργεία δηλαδή  τους «καρχαρίες» σκυλόψαρα;

Το ζήτημα είναι πλέον ότι, οι Ευρωπαίοι οι οποίοι μας δίνουν τα κονδύλια γνωρίζουν πλέον πολύ καλά την κατάσταση αυτή που επικρατεί  στη χώρα μας.
Και πιέζουν για διαφάνεια και διαβούλευση με όλους τους κοινωνικούς φορείς κάτι που συνεχίζουν να αρνούνται τα υπουργεία μας με διάφορες προφάσεις.


Συζητώντας, τη κατάσταση αυτή με τα Ευρωπαϊκα δίκτυα για την Κοινωνική Οικονομία μας επεσήμαναν ότι είναι  γνωστή πλέον εκτεταμένη διαφθορά της ελληνικής κρατικής γραφειοκρατίας και το γεγονός ότι οι πόροι για την ανάπτυξη της Κοινωνικής Οικονομίας στη χώρα μας εκτρέπονται από το κύκλωμα διαφθοράς και πάνε χαμένοι.

Γι’ αυτό σε πρόσφατη συνάντηση μας είπαν «κάνετε κάτι – δημιουργείστε μια ανεξάρτητη αρχή όλοι οι  κοινωνικούς φορείς και επιχειρήσεις πέραν του κράτους για απευθείας συνεργασία με την Ε.Ε – παρακάμψτε τη διεφθαρμένη κρατική γραφειοκρατία. Είναι θεσμικά εφικτό. Υπάρχουν ανάλογες πρωτοβουλίες  σε όλη την Ευρώπη για την διάχυση των πόρων στους πραγματικούς δικαιούχους..

Η Ευρώπη θέλει να βοηθήσει για την ανάπτυξη της Κοινωνικής Οικονομίας στην  Ελλάδα και φαίνεται αυτό από τους πόρους που διαθέτει για αυτό το σκοπό, αλλά γνωρίζουμε ότι, εάν δεν αλλάξουν οι φορείς διαχείρισης αυτών των πόρων και δεν γίνει διάχυση στην Ελληνική Κοινωνία οι πόροι αυτοί θα πηγαίνουν σε μεγάλο μέρος στην κρατική γραφειοκρατία και διαφθορά.
Μήπως ήλθε η ώρα λοιπόν οι χιλιάδες συλλογικές οργανώσεις της κοινωνίας των Πολιτών να μπουν μπροστά και να απαιτήσουν διαφάνεια – δημόσια διαβούλευση και αντικειμενική κατανομή των πόρων.

Μετά το «αμαρτωλό» site του Δήμου Αθηναίων, το οποίο κόστισε σχεδόν 1 εκατ. ευρώ, σειρά έχει το site ή για την ακρίβεια, η «διαδικτυακή πύλη» για τα Δάση και τη Διαχείριση Υδάτινων Πόρων, η οποία υπολειτουργεί και, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του προγράμματος «Κοινωνία Της Πληροφορίας», κόστισε 1.679.600 ευρώ!






Ερευνα ΣΔΟΕ σε 500 «πόθεν έσχες» http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22770&subid=2&pubid=63661357


Η έρευνα ξεκίνησε πριν από περίπου 6 μήνεςβρίσκεται σε εξέλιξη και για ορισμένες περιπτώσεις έχει ζητηθεί το άνοιγμα τραπεζικώνλογαριασμώνΕπιπλέονελέγχονται συμβόλαια αγοραπωλησιών ακινήτων και οι δραστηριότητες εταιρειών όπου μετέχουν οι ελεγχόμενοι ήσυγγενικά τους πρόσωπα

Φύλλο και φτερό κάνει τις φορολογικές δηλώσεις και τα περιουσιακά στοιχεία πρώην υπουργώνβουλευτώννομαρχώνδημάρχων και συμβούλων το ΣώμαΔίωξης Οικονομικού Εγκλήματος.
Στη λίστα του ΣΔΟΕ βρίσκονται τα ονόματα 500 πρώην στελεχών της δημόσιας διοίκησης.
Οι έλεγχοι ξεκίνησαν ύστερα από συγκεκριμένες καταγγελίες για γρήγορο πλουτισμό ορισμένων προσώπων και σταδιακά εξελίχθηκαν σε γενικευμένη έρευνααπό ειδική ομάδα του Σώματος.
Σύμφωνα με αρμόδιο στέλεχος, παρά το γεγονός ότι το ΣΔΟΕ αυτή την περίοδο δεν έχει επάρκεια προσωπικούυπήρξαν αποτελέσματα από την πρώτη φάσητων ερευνώνκατά την οποία ελέγχθηκε για ορισμένα πρόσωπα αν τα δηλωθέντα εισοδήματά τους μπορούν να καλύψουν την κινητή και ακίνητη περιουσίατους.

Ο Ιωάννης Διώτηςειδικός γραμματέας του ΣΔΟΕτο οποίο ερευνά το «πόθεν έσχες» και τους τραπεζικούς λογαριασμούς 500 πολιτικών


Η έρευνα ξεκίνησε πριν από περίπου 6 μήνεςβρίσκεται σε εξέλιξη και για ορισμένες περιπτώσεις έχει ζητηθεί το άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών προκειμένουνα διαπιστωθεί εάν όσα καταγγέλθηκανανώνυμα και επώνυμαέχουν βάση.
Το ίδιο στέλεχος σημειώνει ότι «η υπόθεση έχει ζουμί».
Εγγραφο
Πιο αναλυτικάτο ΣΔΟΕ έχει προχωρήσει στον έλεγχο των φορολογικών δηλώσεων των πολιτικών για τους οποίους έγιναν οι καταγγελίες και το διάστημα αυτόγίνεται έλεγχος των «πόθεν έσχες» που έχουν υποβάλει τα τελευταία 10 χρόνια.
Ταυτόχρονα το ΣΔΟΕ έχει αποστείλει έγγραφο στην Ενωση Ελληνικών Τραπεζών μέσω της οποίας ζητά από τα μέλη της στοιχεία λογαριασμών σε οποιαδήποτεμορφή (ταμιευτηρίου, προθεσμίαςόψεωςμετοχώνμεριδίωναμοιβαίων κεφαλαίωνδιαχείρισης χαρτοφυλακίου, παραγώγων σε δείκτεςμετοχέςσυνάλλαγμακ.λπ.).
Επιπλέον ελέγχονται συμβόλαια αγοραπωλησιών ακινήτωναλλά και οι δραστηριότητες εταιρειών όπου μετέχουν οι ελεγχόμενοι ή συγγενικά τους πρόσωπα.
Ωστόσοοι έλεγχοι του ΣΔΟΕ σε σημαντικές υποθέσεις φοροδιαφυγής

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Το Αργεντίνικο Τάνγκο σας δίνει ραντεβού το Σάββατο 16 Απριλίου στο Cyber's

Η θέση της γυναίκας στην Αρχαία Ελλάδα ... Η Μήδεια στον Ευριπίδη λέει «θα προτιμούσα να πολεμήσω τρεις φορές παρά να γεννήσω μία»

Στην αρχαία Ελλάδα η γυναίκα δεν έχαιρε μεγάλης υπολήψεως. Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι είχαν φτιάξει κοινωνίες πολεμιστών και εμπόρων που ήταν κατεξοχήν ανδροκρατικές, ενώ οι γυναίκες ήταν χρήσιμες για τη σεξουαλική ικανοποίηση των ανδρών και βέβαια για την αναπαραγωγή. Η γέννηση και η ανατροφή των παιδιών ήταν οι σοβαρότερες αρμοδιότητες που είχε η γυναίκα. Οι μητέρες είχαν σοβαρότατη αποστολή να επιτελέσουν, κυρίως όταν έπρεπε να αναθρέψουν αγόρια, γιατί τα νεογέννητα κορίτσια ήταν γενικώς ανεπιθύμητα. Η συνήθης πρακτική για ανεπιθύμητα παιδιά, δηλαδή κορίτσια ή άρρωστα νεογέννητα, δεν ήταν βρεφοκτονία, αλλά η εγκατάλειψή τους σε μια ερημιά, η «έκθεσις». Τοκετός στην αρχαιότητα. Ανάγλυφο του 5ου π.Χ αιώνα Σύμφωνα με ιστορικές εκτιμήσεις, το 10% των νεογέννητων κοριτσιών πετιόντουσαν στις ερημιές και πέθαιναν.