Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέες κυκλοφορίες από τις εκδόσεις Κέδρος- Με ξεναγό την Ιστορία



Σειρά: Με ξεναγό την Ιστορία


Η σειρά Με ξεναγό την Ιστορία;απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας (5-8 ετών). Σκοπός της είναι να τα παρασύρει σ’ ένα ευφάνταστο ταξίδι σε διάφορες ιστορικές περιόδους, για να τους γνωρίσει με τρόπο ευχάριστο και δημιουργικό την καθημερινή ζωή των
ανθρώπων που έζησαν τότε. Δύο συνομήλικοί τους ήρωες, η Βάγια και ο Αστέρης, αναλαμβάνουν την ξενάγηση: «πετούν» από εποχή σε εποχή πάνω στη ράχη του Γκάρι, ενός χαρισματικού γαϊδαράκου, σχολιάζοντας όσα θαυμαστά βλέπουν να διαδραματίζονται γύρω τους. Η κατοικία, η οικογένεια, η μόρφωση, η δια- τροφή, η επιβίωση μέσα από τις καθημερινές ασχολίες και τα επαγγέλματα, η κοινωνικοποίηση, η θρησκεία και η λατρεία, η άμυνα ενάντια στους εχθρούς, η διοίκηση, η ψυχαγωγία, οι τέχνες και ο πολιτισμός κάθε ιστορικής περιόδου είναι οι βασικοί σταθμοί κάθε ταξιδιού. Τα παιδιά μπορούν να μοιραστούν τις περιπέτειες των τριών ηρώων παρέα με τους νηπιαγωγούς και τους δασκάλους τους, αλλά και με όποιον άλλο ενήλικο το θελήσει. Εισβάλλοντας κάθε φορά και σε μια διαφορετική «εικόνα εποχής», γίνονται τμήμα της, ανακαλύπτουν τη γνώση που εμπεριέχει, αναπτύσσουν διάλογο για ό,τι τους κάνει εντύπωση, αναρωτιούνται, συσχετίζουν, συγκρίνουν με το σήμερα, κατανοούν, επαληθεύουν, ψυχαγωγούνται, κοινωνικοποιούνται. Κάθε βιβλίο της σειράς συνοδεύεται από εκπαιδευτικές δραστηριότητες, δομημένες σε ατομικά φύλλα εργασίας. Η εμπέδωση της γνώσης επιδιώκεται μέσα από την ενεργητική συμμετοχή κάθε παιδιού, με τρόπο παιγνιώδη και συμβατό με την ηλικία του, καθώς και με τις ιδιαίτερες ανάγκες και δυνατότητές του.


ΕΥΗ ΤΣΙΤΙΡΙΔΟΥ-ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΟΥ




ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΑ ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ




Πώς ήταν ένα βυζαντινό σπίτι; Τι έτρωγαν οι Βυζαντινοί; Πώς περνούσαν τον ελεύθερο χρόνο τους; Πήγαιναν όλα τα παιδιά σχολείο; Τι συνέβαινε στα βυζαντινά κάστρα; Πώς κυλούσε ο χρόνος στα μοναστήρια; Τι φορούσαν οι αυτοκράτορες; Τι μαστόρευαν οι τεχνίτες στα εργαστήριά τους και τι ψώνιζαν οι νοικοκυρές στις πολύβουες αγορές; Τρεις… ιπτάμενοι φίλοι, η Βάγια, ο Αστέρης και ο Γκάρι, σας προσκαλούν σε Μια βόλτα στα βυζαντινά χρόνια, για να λύσετε μαζί τους αυτές και άλλες πολλές απορίες σας!Το κυρίως κείμενο συνοδεύεται από εκπαιδευτικές δραστηριότητες, δομημένες σε ατομικά φύλλα εργασίας, που συνδυάζουν την εμπέδωση της γνώσης με την ψυχαγωγία και τη δημιουργική έκφραση κάθε παιδιού.




Η Εύη Τσιτιρίδου-Χριστοφορίδου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1968. η καταγωγή της είναι από τον Πόντο και την Κρήτη. Σπούδασε Παιδαγωγικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Από το 1991 έχει εργαστεί σε διάφορους δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς και σε μη κυβερνητικές οργανώσεις, με αντικείμενο την εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση σε θέματα πολιτισμού και περιβάλλοντος. Από το 2003 εργάζεται στη δημόσια εκπαίδευση. Παράλληλα, συνεργάζεται με εκδοτικούς οίκους, πολιτιστικούς οργανισμούς και ιδρύματα σε συγγραφικές, εκπαιδευτικές, ψυχαγωγικές και επιμορφωτικές παραγωγές που αφορούν στα παιδιά και σε όσους απευθύνονται σε αυτά. Από το 1999 αρθογραφεί στο παιδικό ένθετο Οι Ερευνητές πάνε παντού, της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.Στο συγγραφικό της έργο συγκαταλέγονται, μεταξύ άλλων, το βιβλίο Βυζαντινή Κωνσταντινούπολη (Πατάκης, 2011), που τιμήθηκε με το Βραβείο Παιδικού Βιβλίου Γνώσεων 2012 από τον Κύκλο του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου. Επίσης, τα βιβλία Παραμύθια της Ίμβρου και Το αλφαβητάρι της Αγίας Σοφίας (Ακρίτας, 2005 και 2008, αντίστοιχα) και Εδώ Νηπιαγωγείο και Εδώ Προνήπιο (Παπαδόπουλος, 2009 και 2010 αντίστοιχα).Είναι παντρεμένη με τον Κώστα Χριστοφορίδη και έχουν ένα γιο, το Νικηφόρο.


 Εικονογράφηση: Λέλα Στρούτση
Σελ.: 64
Τιμή: 11,00 ευρώ









ΠΑΟΛΑ ΤΖΑΝΟΝΕΡ




ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ




Τι συμβαίνει όταν μια δεκατριάχρονη ονειρεύεται να γίνει συγγραφέας και αναζητά έμπνευση στο ημερολόγιο που έγραφε όταν ήταν μικρή; Η Μία είναι δεκατριών χρονών και έχει μια κρυφή επιθυμία: να γίνει συγγραφέας. Όταν μια γνωστή σχολή δημιουργικής γραφής ανακοινώνει πως θα επιλέξει μαθητές, αποφασίζει να πάρει μέρος στο διαγωνισμό. Στο διαγωνισμό συμμετέχει και ο Σον, ένας γοητευτικός νεαρός, και η Μία θέλει οπωσδήποτε να του κάνει καλή εντύπωση. Για να αντλήσει έμπνευση, η Μία ξαναδιαβάζει το παλιό παιδικό της ημερολόγιο... Οι πραγματικές και οι φανταστικές ιστορίες από το παρελθόν ανακατεύονται με όσα της συμβαίνουν, και δημιουργούν ένα υπέροχο μίγμα, που θα διασκεδάσει και θα εμπνεύσει κάθε αναγνώστη, και ιδιαίτερα κάθε επίδοξο συγγραφέα.Ένα πολύ ενδιαφέρον, χιουμοριστικό και συγκινητικό μυθιστόρημα, στο οποίο αποκαλύπτονται τα βασικά μυστικά για την τέχνη της συγγραφής, της έμπνευσης, της μυθοπλασίας.
H Πάολα Τζανόνερ κατοικεί στη Φλωρεντία, την πόλη όπου γεννήθηκε ο Δάντης, ένας από τους σημαντικότερους ποιητές όλων των εποχών. Γι’ αυτό, πριν γίνει συγγραφέας, η Πάολα το σκέφτηκε πολύ και δούλεψε ως βιβλιοθηκάριος, δημοσιογράφος, σύμβουλος, κριτικός λογοτεχνίας… μέχρι που βρήκε το κουράγιο και δοκιμάστηκε, γράφοντας διηγήματα και μυθιστορήματα τα οποία έχουν γνωρίσει μεγάλη επιτυχία. Σήμερα θεωρείται μία από τις σπουδαιότερες Ιταλίδες συγγραφείς για παιδιά και νέους, και το έργο της έχει μεταφραστεί σε πολλές γλώσσες.


Σ’ αυτό το βιβλίο αποφάσισε να αποκαλύψει κάποια μυστικά του επαγγέλματός της στους αναγνώστες της, για να παθιαστούν με τη συγγραφή και να διασκεδάσουν, όπως εκείνη, επινοώντας τις δικές τους, ξεχωριστές ιστορίες. Το βιβλίο γνωρίζει τεράστια επιτυχία στην Ιταλία και κυκλοφορεί ήδη σε άλλες 6 γλώσσες.




 Μετάφραση: Ελένη Τουλούπη
Σελ.: 408
Τιμή: 16,00 ευρώ







ΕΥΓΕΝΙΑ ΦΑΚΙΝΟΥ




ΦΡΟΥΤΑ, ΛΑΧΑΝΙΚΑ, ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ, ΑΓΡΙΟΛΟΛΟΥΛΟΥΔΑ ΚΑΙ ΒΟΤΑΝΑ




Παροιμίες, αινίγματα, ποιήματα, τραγούδια, λογοπαίγνια, γλωσσοδέτες, στοιχεία μυθολογίας και χρήσιμες πληροφορίες για τα γνωστότερα φρούτα, λαχανικά, λουλούδια, αγριολούλουδα και βότανα. Με κείμενα ενδιαφέροντα και διασκεδαστικά, άλλα επιλεγμένα και άλλα γραμμένα από την Ευγενία Φακίνου, και με τις όμορφες, γεμάτες ζωντάνια εικόνες της το βιβλίο φέρνει τα παιδιά σε επαφή με τη φύση και τους καρπούς της.Στο τέλος της κάθε ενότητας υπάρχουν παιχνίδια-ασκήσεις συνόλων, και στο τέλος του βιβλίου αυτοκόλλητα. 


Εικονογράφηση: ΕΥΓΕΝΙΑ ΦΑΚΙΝΟΥ
Σελ.: 176
Τιμή: 12,50 ευρώ







ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΚΑΡΟΥΣΟΥ




ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΣΟΥ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ





 «Στον έρωτα»
Είναι που είσαι Εσύ,
η εκπνοή στην εισπνοή μου
η αίσθηση στο άγγιγμά μου,

η μουσική στην κίνησή μου,
το αόρατο μισό του φεγγαριού μου…



Είναι που είσαι Εσύ,
ό,τι το χρώμα μου ζητά
εικόνα για να γένει.

Η Λαμπρινή Καρούσου γεννήθηκε στην Αθήνα όπου και σπούδασε μαθηματικά, ενώ οι μεταπτυχιακές της σπουδές αφορούν τις οικονομικές επιστήμες.Το 2012 δημιούργησε την ποιητική συλλογή Οδύσσεια, η οποία πλαισίωσε την ομώνυμη δισκογραφική δουλειά του μουσικοσυνθέτη Βαγγέλη Μερτζάνη.


 Σελ.: 64
Τιμή: 9,50 ευρώ













Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Η θέση της γυναίκας στην Αρχαία Ελλάδα ... Η Μήδεια στον Ευριπίδη λέει «θα προτιμούσα να πολεμήσω τρεις φορές παρά να γεννήσω μία»

Στην αρχαία Ελλάδα η γυναίκα δεν έχαιρε μεγάλης υπολήψεως. Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι είχαν φτιάξει κοινωνίες πολεμιστών και εμπόρων που ήταν κατεξοχήν ανδροκρατικές, ενώ οι γυναίκες ήταν χρήσιμες για τη σεξουαλική ικανοποίηση των ανδρών και βέβαια για την αναπαραγωγή. Η γέννηση και η ανατροφή των παιδιών ήταν οι σοβαρότερες αρμοδιότητες που είχε η γυναίκα. Οι μητέρες είχαν σοβαρότατη αποστολή να επιτελέσουν, κυρίως όταν έπρεπε να αναθρέψουν αγόρια, γιατί τα νεογέννητα κορίτσια ήταν γενικώς ανεπιθύμητα. Η συνήθης πρακτική για ανεπιθύμητα παιδιά, δηλαδή κορίτσια ή άρρωστα νεογέννητα, δεν ήταν βρεφοκτονία, αλλά η εγκατάλειψή τους σε μια ερημιά, η «έκθεσις». Τοκετός στην αρχαιότητα. Ανάγλυφο του 5ου π.Χ αιώνα Σύμφωνα με ιστορικές εκτιμήσεις, το 10% των νεογέννητων κοριτσιών πετιόντουσαν στις ερημιές και πέθαιναν.