Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

100 παιδιά ποδοπατήθηκαν σε σχολείο της Κίνας

Περίπου 100 μαθητές τραυματίστηκαν, όταν ποδοπατήθηκαν σε δημοτικό σχολείο της Σιντζιάνγκ της βορειοδυτικής Κίνας, μετέδωσε το πρακτορείο Νέα Κίνα.
Το πρακτορείο μετέδωσε ότι το δυστύχημα συνέβη στο Ακσού της αυτόνομης περιοχής του Σιντζιάν. Στην συγκεκριμένη περιοχή κατοικούν κυρίως τουρκόφωνοι μουσουλμάνοι.

Οι μαθητές κατέβαιναν τις σκάλες του σχολείου για το μάθημα της γυμναστικής, όταν κάποιοι από αυτούς έπεσαν με αποτέλεσμα να παρασύρουν και τους άλλους, διευκρίνισε τοπικός αξιωματούχος.Τα παιδιά που τραυματίστηκαν διακομίστηκαν επειγόντως σε νοσοκομεία, ενώ μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί κανένας θάνατος. 

Το σχολείο αυτό έχει 1.800 μαθητές. Την περασμένη Δευτέρα, 351 άνθρωποι βρήκαν τραγικό θάνατο στην Πνομ Πενχ όταν ποδοπατήθηκαν σε κρεμαστή γέφυρα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Προβλήματα σχολικής τάξης και διαχείριση κρίσεων

Θα αναφερθούμε σε προβλήματα λειτουργί­ας της σχολικής τάξης και σε γεγονότα που διαταράσσουν τη διδασκαλία σ’ αυτήν. Τα γεγονότα αυτά συναρτώνται με τη σύνθεση της τάξης, με τα χαρακτηριστικά και τη διδακτική προσέγγιση των διδασκόντων, αλλά και με γενικότερους παράγοντες, όπως είναι το θεσμικό πλαίσιο της παιδείας, οι τοπικές κοινωνικές συνθήκες, η ευρύτερη κατάσταση στο κόσμο και στην ελληνική κοινωνία.
Η αντιμετώπιση και η αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων που εκδηλώνονται στο επίπεδο της τάξης αποτελούν σημαντικά συστατικά στοιχεία του ρόλου κάθε εκπαιδευτικού και ιδιαιτέ­ρως του κοινωνιολόγου, ο οποίος λόγω της ειδικότητάς του έχει μια ιδιαί­τερη ευαισθησία και κατανόηση για τις συνέπειες αυτών των προβλημάτων στη ζωή των παιδιών και στην εκπαίδευσή τους.