Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΔΗΜΟΤΩΝ ΑΛΙΑΡΤΟΥ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Τα ΚΕΕ (Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων) Βοιωτίας διοργανώνουν εκπαιδευτικά προγράμματα στους τομείς:
  1. Ελληνική γλώσσα-Ιστορία
  2. Ευρωπαικές γλώσσες-Ευρωπαική Ιστορία
  3. Βασικές γνώσεις Μαθηματικών-Στατιστικής
  4. Τεχνολογίες πληροφορικής-Επικοινωνιών
  5.  Οικονομία-Διοίκηση-Επιχειρήσεις
  6. Ενεργός Πολίτης: Δικαιώματα-Υποχρεώσεις
  7. Πολιτισμός-Τέχνες-Διαχείριση Ελεύθερου Χρόνου
  8. Ειδικά Προγράμματα Κοινωνικά Ευάλωτων Ομάδων Πληθυσμού
  9. Περιβάλλον-Τουρισμός-Πολιτισμός-Περιφερειακή Ανάπτυξη
Η συμμετοχή στα προγράμματα διάρκειας 25, 50, 75, 100 και 125 ωρών είναι δωρεάν. Η επιτυχής παρακολούθηση οδηγεί σε λήψη Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης ή Πιστοποιητικού Δια Βίου Εκπαίδευσης.

Η λειτουργία τους υποστηρίζεται από το Ινστιτούτο Διαρκούς Εκαίδευσης Ενηλικών και χρηματοδοτούνται από την Ευρωπαική Ένωση και από Εθνικούς Πόρους. 

Στόχος είναι η δημιουργία τμημάτων σε κάθε δήμο χωριστά. (Ο ελάχιστος αριθμός συμμετεχόντων είναι δώδεκα (12).)

Παρακαλούνται όσοι από τους πολίτες του δήμου Αλιάρτου ενδιαφέρονται για κάποιο από τα τμήματα να επικοινωνήσει με την κ. Τσιώλη Σταυρούλα (τηλ.:6937412577, email:stavroula.tsioli@gmail.com).

Υπεύθυνοι για τα προγράμματα που διοργανώνονται από το ΚΕΕ Βοιωτίας είναι:  κ. Σανδάλης Νίκος και Μούκος Μανώλης (τηλ.2261035122)




Σχόλια

  1. αν στο δήμο Αλιάρτου δημιουργηθούν τμήματα....
    θα χρειαστούν και άλλους καθηγητές για το πρόγραμμα?
    ξέρω πως έχουν αναρτηθεί οι πίνακες....αλλά αν χρειαστούν και άλλους???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πράγματι, υπάρχουν πίνακες με πιστοποιημένους καθηγητές και από το ΕΚΕΠΙΣ με τους οποίους συνεργάζονται(κάνουν αίτηση όσοι καθηγητές ενδιαφέρονται στα τέλη Αυγούστου, νομίζω). Από τους πίνακες αυτούς παίρνουν τους καθηγητές. Τώρα αν υπάρξει ζήτηση και δεν υπάρχουν καθηγητές νομίζω ό,τι δεν μπορούν να τρέξουν το πρόγραμμα. Πάντως εγώ όπως και να έχει εγώ θα ρωτήσω και θα σας ενημερώσω στην περίπτωση που κάποιος θέλει να διδάξει μάθημα της ειδικότητάς του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Το Αργεντίνικο Τάνγκο σας δίνει ραντεβού το Σάββατο 16 Απριλίου στο Cyber's

Η θέση της γυναίκας στην Αρχαία Ελλάδα ... Η Μήδεια στον Ευριπίδη λέει «θα προτιμούσα να πολεμήσω τρεις φορές παρά να γεννήσω μία»

Στην αρχαία Ελλάδα η γυναίκα δεν έχαιρε μεγάλης υπολήψεως. Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι είχαν φτιάξει κοινωνίες πολεμιστών και εμπόρων που ήταν κατεξοχήν ανδροκρατικές, ενώ οι γυναίκες ήταν χρήσιμες για τη σεξουαλική ικανοποίηση των ανδρών και βέβαια για την αναπαραγωγή. Η γέννηση και η ανατροφή των παιδιών ήταν οι σοβαρότερες αρμοδιότητες που είχε η γυναίκα. Οι μητέρες είχαν σοβαρότατη αποστολή να επιτελέσουν, κυρίως όταν έπρεπε να αναθρέψουν αγόρια, γιατί τα νεογέννητα κορίτσια ήταν γενικώς ανεπιθύμητα. Η συνήθης πρακτική για ανεπιθύμητα παιδιά, δηλαδή κορίτσια ή άρρωστα νεογέννητα, δεν ήταν βρεφοκτονία, αλλά η εγκατάλειψή τους σε μια ερημιά, η «έκθεσις». Τοκετός στην αρχαιότητα. Ανάγλυφο του 5ου π.Χ αιώνα Σύμφωνα με ιστορικές εκτιμήσεις, το 10% των νεογέννητων κοριτσιών πετιόντουσαν στις ερημιές και πέθαιναν.