Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΔΗΜΟΤΩΝ ΑΛΙΑΡΤΟΥ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Τα ΚΕΕ (Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων) Βοιωτίας διοργανώνουν εκπαιδευτικά προγράμματα στους τομείς:
  1. Ελληνική γλώσσα-Ιστορία
  2. Ευρωπαικές γλώσσες-Ευρωπαική Ιστορία
  3. Βασικές γνώσεις Μαθηματικών-Στατιστικής
  4. Τεχνολογίες πληροφορικής-Επικοινωνιών
  5.  Οικονομία-Διοίκηση-Επιχειρήσεις
  6. Ενεργός Πολίτης: Δικαιώματα-Υποχρεώσεις
  7. Πολιτισμός-Τέχνες-Διαχείριση Ελεύθερου Χρόνου
  8. Ειδικά Προγράμματα Κοινωνικά Ευάλωτων Ομάδων Πληθυσμού
  9. Περιβάλλον-Τουρισμός-Πολιτισμός-Περιφερειακή Ανάπτυξη
Η συμμετοχή στα προγράμματα διάρκειας 25, 50, 75, 100 και 125 ωρών είναι δωρεάν. Η επιτυχής παρακολούθηση οδηγεί σε λήψη Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης ή Πιστοποιητικού Δια Βίου Εκπαίδευσης.

Η λειτουργία τους υποστηρίζεται από το Ινστιτούτο Διαρκούς Εκαίδευσης Ενηλικών και χρηματοδοτούνται από την Ευρωπαική Ένωση και από Εθνικούς Πόρους. 

Στόχος είναι η δημιουργία τμημάτων σε κάθε δήμο χωριστά. (Ο ελάχιστος αριθμός συμμετεχόντων είναι δώδεκα (12).)

Παρακαλούνται όσοι από τους πολίτες του δήμου Αλιάρτου ενδιαφέρονται για κάποιο από τα τμήματα να επικοινωνήσει με την κ. Τσιώλη Σταυρούλα (τηλ.:6937412577, email:stavroula.tsioli@gmail.com).

Υπεύθυνοι για τα προγράμματα που διοργανώνονται από το ΚΕΕ Βοιωτίας είναι:  κ. Σανδάλης Νίκος και Μούκος Μανώλης (τηλ.2261035122)




Σχόλια

  1. αν στο δήμο Αλιάρτου δημιουργηθούν τμήματα....
    θα χρειαστούν και άλλους καθηγητές για το πρόγραμμα?
    ξέρω πως έχουν αναρτηθεί οι πίνακες....αλλά αν χρειαστούν και άλλους???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πράγματι, υπάρχουν πίνακες με πιστοποιημένους καθηγητές και από το ΕΚΕΠΙΣ με τους οποίους συνεργάζονται(κάνουν αίτηση όσοι καθηγητές ενδιαφέρονται στα τέλη Αυγούστου, νομίζω). Από τους πίνακες αυτούς παίρνουν τους καθηγητές. Τώρα αν υπάρξει ζήτηση και δεν υπάρχουν καθηγητές νομίζω ό,τι δεν μπορούν να τρέξουν το πρόγραμμα. Πάντως εγώ όπως και να έχει εγώ θα ρωτήσω και θα σας ενημερώσω στην περίπτωση που κάποιος θέλει να διδάξει μάθημα της ειδικότητάς του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Προβλήματα σχολικής τάξης και διαχείριση κρίσεων

Θα αναφερθούμε σε προβλήματα λειτουργί­ας της σχολικής τάξης και σε γεγονότα που διαταράσσουν τη διδασκαλία σ’ αυτήν. Τα γεγονότα αυτά συναρτώνται με τη σύνθεση της τάξης, με τα χαρακτηριστικά και τη διδακτική προσέγγιση των διδασκόντων, αλλά και με γενικότερους παράγοντες, όπως είναι το θεσμικό πλαίσιο της παιδείας, οι τοπικές κοινωνικές συνθήκες, η ευρύτερη κατάσταση στο κόσμο και στην ελληνική κοινωνία.
Η αντιμετώπιση και η αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων που εκδηλώνονται στο επίπεδο της τάξης αποτελούν σημαντικά συστατικά στοιχεία του ρόλου κάθε εκπαιδευτικού και ιδιαιτέ­ρως του κοινωνιολόγου, ο οποίος λόγω της ειδικότητάς του έχει μια ιδιαί­τερη ευαισθησία και κατανόηση για τις συνέπειες αυτών των προβλημάτων στη ζωή των παιδιών και στην εκπαίδευσή τους.