Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ζωγραφική, η γλυπτική και φωτογραφία "δίνουν ραντεβού" στον πολυχώρο τέχνης Vinilion

Τα έργα 30 καλλιτεχνών εκθέτονται από 25 Νοεμβρίου έως 12 Δεκεμβρίου 2010 στον Πολυχώρο Τέχνης Vinilion. Δίπλα σε καταξιωμένους καλλιτέχνες εκθέτουν νέοι άγνωστοι δημιουργοί. Τα εγκαίνια της έκθεσης θα γίνουν την Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου και ώρα 20.00.
Στην έκθεση συμμετέχουν οι καλλιτέχνες Αναστασόπουλος Χρυσηίς, Αντωνιάδου Μελίτα, Αποστόλου Γιάννης, Αποστόλου  Θάνος, Ασημακόπουλος Πάνος, Βολτέρα Πηνελόπη, Γεωργόπουλος Κωνσταντίνος, Δημόπουλος Τάκης, Ζώτος Σταύρος , Καμπάνης Ιάσονας, Κόεν Ντάνιελ, Κόκκινος Ραφαήλ, Λιάπης Αλέξανδρος Μάστορη Σοφία, Μιχάλη Διονυσία, Nασιάκου Κατερίνα, Ντόκος Δημήτρης, Πετμεζάς Λεόντιος, Σαλαχάς Αντώνης, Σαμοίλης Γιώργος, Σαρδής Γιώργος , Σαρδής Κυριακός, Συρίγου Μαρία, Τσιλίδης Γιάννης, φιλίππου Λίλιαν, Χατζηπουλιδου Έλενη.
Πληροφορίες
Πολυχώρος Τέχνης VINILION, Έκτορος 92 & Μενελάου Ίλιον
Διάρκεια έκθεσης από 25 Νοεμβρίου έως 12 Δεκεμβρίου 2010

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Προβλήματα σχολικής τάξης και διαχείριση κρίσεων

Θα αναφερθούμε σε προβλήματα λειτουργί­ας της σχολικής τάξης και σε γεγονότα που διαταράσσουν τη διδασκαλία σ’ αυτήν. Τα γεγονότα αυτά συναρτώνται με τη σύνθεση της τάξης, με τα χαρακτηριστικά και τη διδακτική προσέγγιση των διδασκόντων, αλλά και με γενικότερους παράγοντες, όπως είναι το θεσμικό πλαίσιο της παιδείας, οι τοπικές κοινωνικές συνθήκες, η ευρύτερη κατάσταση στο κόσμο και στην ελληνική κοινωνία.
Η αντιμετώπιση και η αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων που εκδηλώνονται στο επίπεδο της τάξης αποτελούν σημαντικά συστατικά στοιχεία του ρόλου κάθε εκπαιδευτικού και ιδιαιτέ­ρως του κοινωνιολόγου, ο οποίος λόγω της ειδικότητάς του έχει μια ιδιαί­τερη ευαισθησία και κατανόηση για τις συνέπειες αυτών των προβλημάτων στη ζωή των παιδιών και στην εκπαίδευσή τους.