Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εργαστήρι εκπαιδευτικής ρομποτικής για παιδιά (5-7 ετών και 10-12 ετών)

Το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο διοργανώνει εργαστήρι εκπαιδευτικής  ρομποτικής για παιδιά 5-7  xρόνων.

Το εργαστήρι ολοκληρώνεται σε τρία εκπαιδευτικά προγράμματα που θα πραγματοποιηθούν τις ακόλουθες ημέρες και ώρες:

    * Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011 και ώρες 10.00 – 11.00,
    * Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011 και ώρες 10.00 – 11.00,
    * Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011 και ώρες 10.00 – 11.00.

Τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν μια δική τους ιστορία με βασική ηρωίδα τη μέλισσα-ρομπότ.  Αρχικά, ανακαλύπτουν τις ικανότητες της μέλισσας, στη συνέχεια καταγράφουν και ζωγραφίζουν τη δική τους ιστορία και τέλος, η μέλισσα «αφηγείται» μόνη της την ιστορία που έφτιαξαν γι’ αυτή τα παιδιά.

Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής στο τηλέφωνο 210 3312995
—————————————————————————————————————————————–
Eκπαιδευτική ρομποτική στο Παιδικό Μουσείο για παιδιά 10-12 χρόνων

Το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο διοργανώνει για 2η συνεχή χρονιά σε συνεργασία με τη Διερευνητική Μάθηση εργαστήρι εκπαιδευτικής  ρομποτικής για παιδιά 10-12 χρόνων.  Το εργαστήρι θα πραγματοποιείται κάθε Σάββατο 10:00 – 12:00 στο Παιδικό Μουσείο και θα ολοκληρωθεί σε 12 συναντήσεις ξεκινώντας από το Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011.
Τα παιδιά, στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής ρομποτικής και με διαθέσιμα εργαλεία έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή και Lego Mindstorms (www.mindstormsnxt.gr), έχουν την ευκαιρία να πειραματιστούν με γρανάζια, τροχαλίες, κινητήρες, αισθητήρες και να εξοικειωθούν με ένα λογισμικό πρόγραμμα και να αντιληφθούν μέσα από την ενεργό συμμετοχή τον τρόπο λειτουργίας και προγραμματισμού των κατασκευών τους.

Επιπλέον, τα παιδιά που θα παρακολουθήσουν το εργαστήρι θα έχουν τη δυνατότητα, εάν το επιθυμούν, να δηλώσουν συμμετοχή στον 3ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής W.R.O. (www.wrohellas.gr) που θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο του 2011 στην Αθήνα.
Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής στο τηλέφωνο 2103312995.

“Παιδικό Μουσείο-Πολιτισμικός Οργανισμός του Δήμου Αθηναίων”
με τη συνεργασία του σωματείου “Ελληνικό Παιδικό Μουσείο”
Κυδαθηναίων 14 Πλάκα, e-mail: info@hcm.gr, www.hcm.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Προβλήματα σχολικής τάξης και διαχείριση κρίσεων

Θα αναφερθούμε σε προβλήματα λειτουργί­ας της σχολικής τάξης και σε γεγονότα που διαταράσσουν τη διδασκαλία σ’ αυτήν. Τα γεγονότα αυτά συναρτώνται με τη σύνθεση της τάξης, με τα χαρακτηριστικά και τη διδακτική προσέγγιση των διδασκόντων, αλλά και με γενικότερους παράγοντες, όπως είναι το θεσμικό πλαίσιο της παιδείας, οι τοπικές κοινωνικές συνθήκες, η ευρύτερη κατάσταση στο κόσμο και στην ελληνική κοινωνία.
Η αντιμετώπιση και η αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων που εκδηλώνονται στο επίπεδο της τάξης αποτελούν σημαντικά συστατικά στοιχεία του ρόλου κάθε εκπαιδευτικού και ιδιαιτέ­ρως του κοινωνιολόγου, ο οποίος λόγω της ειδικότητάς του έχει μια ιδιαί­τερη ευαισθησία και κατανόηση για τις συνέπειες αυτών των προβλημάτων στη ζωή των παιδιών και στην εκπαίδευσή τους.