Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εκπαιδευτικά προγράμματα στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο


 ΤΙΤΛΟΣ:


Το παραμύθι της Κυριακής στο Αρχαιολογικό Μουσείο: «Θεά Δήμητρα»
ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ:
27/2/2011
ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ:
Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο
ΤΟΠΟΣ:
Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
Τηλ. Επικοινωνίας: 210 8217724 &210 8217717
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
Με το Παραμύθι της Κυριακής της 27ης Φεβρουαρίου 2011, που αφιερώνεται στη Θεά Δήμητρα, υποδεχόμαστε στο  Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο τον πρώτο μήνα της άνοιξης. Η Νίκη Κάπαρη θα αφηγηθεί μύθους για την θεά της καλλιέργειας και της γονιμότητας και ο Γιάννης Ψειμάδας θα πλαισιώσει μουσικά την αφήγηση με ήχους κρουστών και έγχορδων οργάνων.



Ημερομηνία Διεξαγωγής: 27 Φεβρουαρίου 2011
Το παραμύθι απευθύνεται σε παιδιά 5-12 χρονών.
Διάρκεια προγράμματος: 50 λεπτά.
Ώρες διεξαγωγής: 11:00-11:50 π.μ. ή 12:00-12:50 μ.μ.
Το πρόγραμμα παρέχεται δωρεάν.
Απαραίτητες οι δηλώσεις συμμετοχής.
Έναρξη δηλώσεων: 11/02/2011

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στο: http://www.namuseum.gr/education/index-gr.html

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Προβλήματα σχολικής τάξης και διαχείριση κρίσεων

Θα αναφερθούμε σε προβλήματα λειτουργί­ας της σχολικής τάξης και σε γεγονότα που διαταράσσουν τη διδασκαλία σ’ αυτήν. Τα γεγονότα αυτά συναρτώνται με τη σύνθεση της τάξης, με τα χαρακτηριστικά και τη διδακτική προσέγγιση των διδασκόντων, αλλά και με γενικότερους παράγοντες, όπως είναι το θεσμικό πλαίσιο της παιδείας, οι τοπικές κοινωνικές συνθήκες, η ευρύτερη κατάσταση στο κόσμο και στην ελληνική κοινωνία.
Η αντιμετώπιση και η αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων που εκδηλώνονται στο επίπεδο της τάξης αποτελούν σημαντικά συστατικά στοιχεία του ρόλου κάθε εκπαιδευτικού και ιδιαιτέ­ρως του κοινωνιολόγου, ο οποίος λόγω της ειδικότητάς του έχει μια ιδιαί­τερη ευαισθησία και κατανόηση για τις συνέπειες αυτών των προβλημάτων στη ζωή των παιδιών και στην εκπαίδευσή τους.

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…