Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εκπαιδευτικά προγράμματα στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο


 ΤΙΤΛΟΣ:


Το παραμύθι της Κυριακής στο Αρχαιολογικό Μουσείο: «Θεά Δήμητρα»
ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ:
27/2/2011
ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ:
Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο
ΤΟΠΟΣ:
Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
Τηλ. Επικοινωνίας: 210 8217724 &210 8217717
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
Με το Παραμύθι της Κυριακής της 27ης Φεβρουαρίου 2011, που αφιερώνεται στη Θεά Δήμητρα, υποδεχόμαστε στο  Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο τον πρώτο μήνα της άνοιξης. Η Νίκη Κάπαρη θα αφηγηθεί μύθους για την θεά της καλλιέργειας και της γονιμότητας και ο Γιάννης Ψειμάδας θα πλαισιώσει μουσικά την αφήγηση με ήχους κρουστών και έγχορδων οργάνων.



Ημερομηνία Διεξαγωγής: 27 Φεβρουαρίου 2011
Το παραμύθι απευθύνεται σε παιδιά 5-12 χρονών.
Διάρκεια προγράμματος: 50 λεπτά.
Ώρες διεξαγωγής: 11:00-11:50 π.μ. ή 12:00-12:50 μ.μ.
Το πρόγραμμα παρέχεται δωρεάν.
Απαραίτητες οι δηλώσεις συμμετοχής.
Έναρξη δηλώσεων: 11/02/2011

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στο: http://www.namuseum.gr/education/index-gr.html

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Το Αργεντίνικο Τάνγκο σας δίνει ραντεβού το Σάββατο 16 Απριλίου στο Cyber's

Η θέση της γυναίκας στην Αρχαία Ελλάδα ... Η Μήδεια στον Ευριπίδη λέει «θα προτιμούσα να πολεμήσω τρεις φορές παρά να γεννήσω μία»

Στην αρχαία Ελλάδα η γυναίκα δεν έχαιρε μεγάλης υπολήψεως. Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι είχαν φτιάξει κοινωνίες πολεμιστών και εμπόρων που ήταν κατεξοχήν ανδροκρατικές, ενώ οι γυναίκες ήταν χρήσιμες για τη σεξουαλική ικανοποίηση των ανδρών και βέβαια για την αναπαραγωγή. Η γέννηση και η ανατροφή των παιδιών ήταν οι σοβαρότερες αρμοδιότητες που είχε η γυναίκα. Οι μητέρες είχαν σοβαρότατη αποστολή να επιτελέσουν, κυρίως όταν έπρεπε να αναθρέψουν αγόρια, γιατί τα νεογέννητα κορίτσια ήταν γενικώς ανεπιθύμητα. Η συνήθης πρακτική για ανεπιθύμητα παιδιά, δηλαδή κορίτσια ή άρρωστα νεογέννητα, δεν ήταν βρεφοκτονία, αλλά η εγκατάλειψή τους σε μια ερημιά, η «έκθεσις». Τοκετός στην αρχαιότητα. Ανάγλυφο του 5ου π.Χ αιώνα Σύμφωνα με ιστορικές εκτιμήσεις, το 10% των νεογέννητων κοριτσιών πετιόντουσαν στις ερημιές και πέθαιναν.