Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιστολή Δημάρχου Αλιάρτου κ. Ντασιώτη για τις συγχωνεύσεις σχολείων








ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                      Βαθμός Ασφαλείας                         
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ                                  
                                                                                    Αλίαρτος 14-02-2011
                                                                                         Αρ.Πρωτ.:                            

ΔΗΜΟΣ ΑΛΙΑΡΤΟΥ

ΔΗΜΑΡΧΟΣ                                                                                                           

Ταχ. Κώδικας: 32 001  Αλίαρτος
Τηλέφωνο: 22680 22212
Φαξ: 22680 22690
                                                                        Προς: Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ Ε/ΚΠΣΗΣ  ΒΟΙΩΤΙΑΣ
                                                                                                    ( Υπόψη κου Τσούρα)
                                                                                   
                                                                                   


ΘΕΜΑ: «Συγχωνεύσεις Σχολείων»

 Αγαπητέ κ.Διευθυντά
    Σε απάντηση του υπ’αριμ πρωτ.528/3-2-2011 εγγράφου σας (περί ιδρύσεως–συγχωνεύσεως-καταργήσεως-προαγωγής Σχολείων) και του αιτήματός σας να έχετε γραπτώς τις απόψεις μας, διατυπώνουμε την παρακάτω θέση την οποία θα υποστηρίξω και όπου χρειαστεί.
     Τα σχολεία δεν είναι επιχειρήσεις για να τα αξιολογήσουμε με οικονομικά και μόνο κριτήρια.Είναι η ψυχή και η καρδιά κάθε τοπικής κοινωνίας και ως τέτοια είναι ανεκτίμητη.Ως εκ τούτου, οποιαδήποτε θέση για κλείσιμο σχολείων μας βρίσκει τελείως αντίθετους,απεναντίας διεκδικούμε μεγαλύτερη χρηματοδότηση γιατί αυτό είναι πραγματική και διαχρονική επένδυση για τον τόπο.
    Η μόνη περίπτωση συγχώνευσης που μπορούμε να συζητήσουμε και αφού έχει προηγηθεί εξαντλητική συζήτηση και ομόφωνες αποφάσεις με συλλόγους, γονέων,μαθητών  και εκπαιδευτικούς αφορά,αποκλειστικά και μόνο περιπτώσεις που υπάρχουν σοβαροί και ανυπέρβλητοι παιδαγωγικοί λόγοι,αλλά και πάλι τονίζω ότι αυτό θα είναι απόφαση της τοπικής κοινότητας και πάντως όχι για οικονομικούς λόγους.
   Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι το κλείσιμο ενός σχολείου θέτει αυτομάτως τις προϋποθέσεις της αποδόμησης της τοπικής κοινωνίας κι αυτό είναι πρόβλημα που δύσκολα μπορούμε να το επιλύσουμε.
    Στα όρια του Καλλικράτειου  Δήμου μας και σε ότι αφορά την Δευτεροβάθμια Εκπ/ση  υπάρχουν τα εξής σχολεία:
·   Γυμνάσιο Αλιάρτου
·   Γυμνάσιο Θεσπιών
·   Λύκειο Αλιάρτου
·   Λύκειο Θεσπιών
   Όλα είναι δυναμικά σχολεία, με μαθητικό δυναμικό υπεραρκετό για την λειτουργία τους,με άρτιες κτηριακές υποδομές (αίθουσες, εργαστήρια,κτλ) και σημαντική προσφορά στην τοπική κοινωνία.
   Επίσης υπάρχει το Εσπερινό ΕΠΑΛ Αλιάρτου,σχολείο μοναδικό στο είδος του σε ολόκληρο το νομό,που φοιτούν μαθητές εργαζόμενοι και φιλοξενείται στις εγκαταστάσεις του ΓΕΛ Αλιάρτου.Θεωρώ ιεροσυλία οποιαδήποτε αρνητική σκέψη για το σχολείο αυτό.
   Κύριε Διευθυντά
    Θεωρήστε δεδομένη την συνεργασία μας σε οποιοδήποτε θέμα αφορά την παιδεία,είμαστε δίπλα σας σε όλες τις πρωτοβουλίες που συμβάλλουν στην αναβάθμισή της.Διαβιβάστε όμως όπου χρειαστεί,όπως θα πράξουμε και εμείς,ότι τα σχολεία μας είναι η ψυχή μας και την ψυχή μας  δεν την αξιολογούμε ως οικονομικό μέγεθος.
 
        
Ο Δήμαρχος

Γεώργιος Ντασιώτης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Το Αργεντίνικο Τάνγκο σας δίνει ραντεβού το Σάββατο 16 Απριλίου στο Cyber's

Η θέση της γυναίκας στην Αρχαία Ελλάδα ... Η Μήδεια στον Ευριπίδη λέει «θα προτιμούσα να πολεμήσω τρεις φορές παρά να γεννήσω μία»

Στην αρχαία Ελλάδα η γυναίκα δεν έχαιρε μεγάλης υπολήψεως. Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι είχαν φτιάξει κοινωνίες πολεμιστών και εμπόρων που ήταν κατεξοχήν ανδροκρατικές, ενώ οι γυναίκες ήταν χρήσιμες για τη σεξουαλική ικανοποίηση των ανδρών και βέβαια για την αναπαραγωγή. Η γέννηση και η ανατροφή των παιδιών ήταν οι σοβαρότερες αρμοδιότητες που είχε η γυναίκα. Οι μητέρες είχαν σοβαρότατη αποστολή να επιτελέσουν, κυρίως όταν έπρεπε να αναθρέψουν αγόρια, γιατί τα νεογέννητα κορίτσια ήταν γενικώς ανεπιθύμητα. Η συνήθης πρακτική για ανεπιθύμητα παιδιά, δηλαδή κορίτσια ή άρρωστα νεογέννητα, δεν ήταν βρεφοκτονία, αλλά η εγκατάλειψή τους σε μια ερημιά, η «έκθεσις». Τοκετός στην αρχαιότητα. Ανάγλυφο του 5ου π.Χ αιώνα Σύμφωνα με ιστορικές εκτιμήσεις, το 10% των νεογέννητων κοριτσιών πετιόντουσαν στις ερημιές και πέθαιναν.