Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης Αλιάρτου









ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ                                                                              Αλίαρτος 21 Μαρτίου 2011
ΔΗΜΟΣ ΑΛΙΑΡΤΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ
Ταχ. Δ/νση: Λ. ΑΘΗΝΩΝ
Τ.Κ. 32001 ΑΛΙΑΡΤΟΣ
Πληρ: Παναγιώτης Καραστέριος
Τηλ.: 2268350212
FAX: 2268022690

ΠΡΟΣ: Τα Μέλη της Δημοτικής Επιτροπής
Διαβούλευσης Δήμου Αλιάρτου


ΘΕΜΑ: «Πρόσκληση για 1η Συνεδρίαση»

Σας καλούμε σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 76 το νόμου 3852/2010 σε συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης στις 28 Μαρτίου 2011, ημέρα Δευτέρα 6.30 μ.μ. που θα πραγματοποιηθεί στην ΑΊΘΟΥΣΑ ΤΟΥ Δημοτικού Συμβουλίου για συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης:
1. Ενημέρωση και συζήτηση επί των αρμοδιοτήτων της Επιτροπής
2. Επί της σύνταξης προσχεδίου προϋπολογισμού Δήμου Αλιάρτου έτους 2011.



Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ Π. ΝΤΑΣΙΩΤΗΣ
ΔΗΜΑΡΧΟΣ


ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ:
Τα μέλη της επιτροπής Διαβούλευσης

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
1. Βίτσης Αλέξανδρος , Επικεφαλής Μείζονος Μειψοφίας
2. Κλεφτογιάννης , Επικεφαλής Ελάσσονος Μειοψηφίας
3. κ.κ. Αντιδημάρχους
Μπουζίκας Κων/νος
Πελώνης Χρήστος
Παπαθανασίου Αθανάσιος
Αραπίτσας Γεώργιος
4. Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών

ΕΝΤΑΥΘΑ

ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ:
1. Η παρουσία όλων είναι απαραίτητη
2. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του τακτικού μέλους παρακαλείται να ειδοποιήσει το ορισθέν από τον φορέα του αναπληρωματικό μέλος για να παραστεί.
3. Η συνεδρίαση είναι ανοικτή στο κοινό.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Προβλήματα σχολικής τάξης και διαχείριση κρίσεων

Θα αναφερθούμε σε προβλήματα λειτουργί­ας της σχολικής τάξης και σε γεγονότα που διαταράσσουν τη διδασκαλία σ’ αυτήν. Τα γεγονότα αυτά συναρτώνται με τη σύνθεση της τάξης, με τα χαρακτηριστικά και τη διδακτική προσέγγιση των διδασκόντων, αλλά και με γενικότερους παράγοντες, όπως είναι το θεσμικό πλαίσιο της παιδείας, οι τοπικές κοινωνικές συνθήκες, η ευρύτερη κατάσταση στο κόσμο και στην ελληνική κοινωνία.
Η αντιμετώπιση και η αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων που εκδηλώνονται στο επίπεδο της τάξης αποτελούν σημαντικά συστατικά στοιχεία του ρόλου κάθε εκπαιδευτικού και ιδιαιτέ­ρως του κοινωνιολόγου, ο οποίος λόγω της ειδικότητάς του έχει μια ιδιαί­τερη ευαισθησία και κατανόηση για τις συνέπειες αυτών των προβλημάτων στη ζωή των παιδιών και στην εκπαίδευσή τους.

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…