Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κοινωνική Αλληλεγγύη στο Δήμο Αλιάρτου

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΗΜΟΣ ΑΛΙΑΡΤΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΛΙΑΡΤΟΥ

                         ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Αγαπητοί συμπολίτες,

Η Δημοτική Κοινότητα Αλιάρτου ξεκίνησε την προσπάθεια κοινωνικής συσπείρωσης και αλληλεγγύης με την καταγραφή, εκτίμηση και αξιολόγηση όλων των περιστατικών που έχουν ανάγκη συμπαράστασης και στήριξης όπως:

Α) μοναχικών ηλικιωμένων
Β) ανέργων
Γ) οικογενειών με πολύ χαμηλό ή μηδαμινό εισόδημα
Δ) μονογονεϊκών οικογενειών
Ε) πολύτεκνων οικογενειών με χαμηλό εισόδημα
Ζ) ατόμων με χρόνια προβλήματα υγείας



Καλούμε τους συμπολίτες μας να ανταποκριθούν στην προσπάθειά μας και να στελεχώσουν τις ομάδες εθελοντών που έχουν την διάθεση και τη δυνατότητα να προσφέρουν κάθε είδους βοήθεια και εργασία.
Η μορφή της βοήθειας που χρειάζονται ποικίλει από την απλή συμπαράσταση, τον ενθαρρυντικό λόγο, μία επίσκεψη έως την προσφορά ειδών σίτισης και ένδυσης.
Η πρώτη συνάντηση θα γίνει σήμερα 18/04/2011 στις 3.00 μ.μ. στο πνευματικό κέντρο του Ι.Ν. Αγίου Χαραλάμπους.
Στον ίδιο χώρο θα γίνεται και η συγκέντρωση των προσφερομένων ειδών. Όσοι επιθυμούν να προσφέρουν είδη μπορούν να τα φέρουν σήμερα την ίδια ώρα στον ίδιο χώρο.

Τηλέφωνα επικοινωνίας: Ψαρρά Ευαγγελία – 6972096334 , 2268022066
Χαλιμούρδα Αγγελική – 6979147900

Το Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας Αλιάρτου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Το Αργεντίνικο Τάνγκο σας δίνει ραντεβού το Σάββατο 16 Απριλίου στο Cyber's

Η θέση της γυναίκας στην Αρχαία Ελλάδα ... Η Μήδεια στον Ευριπίδη λέει «θα προτιμούσα να πολεμήσω τρεις φορές παρά να γεννήσω μία»

Στην αρχαία Ελλάδα η γυναίκα δεν έχαιρε μεγάλης υπολήψεως. Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι είχαν φτιάξει κοινωνίες πολεμιστών και εμπόρων που ήταν κατεξοχήν ανδροκρατικές, ενώ οι γυναίκες ήταν χρήσιμες για τη σεξουαλική ικανοποίηση των ανδρών και βέβαια για την αναπαραγωγή. Η γέννηση και η ανατροφή των παιδιών ήταν οι σοβαρότερες αρμοδιότητες που είχε η γυναίκα. Οι μητέρες είχαν σοβαρότατη αποστολή να επιτελέσουν, κυρίως όταν έπρεπε να αναθρέψουν αγόρια, γιατί τα νεογέννητα κορίτσια ήταν γενικώς ανεπιθύμητα. Η συνήθης πρακτική για ανεπιθύμητα παιδιά, δηλαδή κορίτσια ή άρρωστα νεογέννητα, δεν ήταν βρεφοκτονία, αλλά η εγκατάλειψή τους σε μια ερημιά, η «έκθεσις». Τοκετός στην αρχαιότητα. Ανάγλυφο του 5ου π.Χ αιώνα Σύμφωνα με ιστορικές εκτιμήσεις, το 10% των νεογέννητων κοριτσιών πετιόντουσαν στις ερημιές και πέθαιναν.