Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η καταραμένη Σάλπιγγα θα ηχήσει το Μεγάλο Σάββατο

Βρέθηκε το 1922 στον τάφο του Τουταγχαμόν, κάποιοι 17 χρόνια μετά δοκίμασαν αν "δουλεύει" αν βγάζει δηλαδή ήχο. Η σάλπιγγα ήχησε και λίγο μετά ξέσπασε ο Β' Παγκόσμιος Πόλεμος

Κάποιοι τη δοκίμασαν ξανά... λίγο πριν ξεσπάσει ο πρώτος Πόλεμος του Κόλπου... Καταραμένη είπαν, κι αυτή όπως τόσα άλλα που συνδέονται με τον τάφο. Δεν είναι τυχαίο λεέν ότι με το που την άγγιξαν τα χέρια ενός αρχαιολόγου για πρώτη φορά μετά από 3.000 χρόνια μέσα στον τάφο... έσπασε!

Δεν είναι τυχαίο ότι μαζί με τη "δίδυμη αδελφή της" κάποιοι θέλησαν να την κλέψουν από το μουσείο του Καϊρου την ώρα που οι ταραχές έκαναν το αίμα να ραίει στους δρόμους της πόλης...

Τώρα κάποιοι θέλουν να την ξαναδοκιμάσουν. Το Μεγάλο Σάββατο η σάλπιγγα θα ηχήσει και πάλι χάρη σε ένα πρόγραμμα του BBC που όχι τυχαία λέγεται "Ghost Music".


Το BBC άλλωστε έχει το προνόμιο να κατέχει την μοναδική ηχογράφηση της φαραωνικής σάλπιγγας, που είχε γίνει το 1939 στο Μουσείο του Καΐρου.

Όπως δημοσιεύει "Το Βήμα" "η ηχογράφηση του BBC ήταν μία εντελώς εξαιρετική περίπτωση, αφού χρειάσθηκε πρώτα να πεισθεί η αιγυπτιακή Αρχαιολογική Υπηρεσία ενώ το πρόγραμμα είχε αναλάβει να παρουσιάσει σε περίπου 150 εκατομμύρια ακροατές ο πρωτοπόρος ραδιοφωνικός παραγωγός Ρεξ Κίτινγκ. Παρών εξάλλου ήταν και ένας από τους τελευταίους επιζώντες της ομάδας Κάρτερ, ο Αλφρεντ Λούκας, ο άνθρωπος που πραγματοποίησε την αποκατάσταση των θησαυρών του Τουταγχαμών. Πέντε λεπτά όμως πριν να ηχήσει η σάλπιγγα το μουσείο βυθίστηκε στο σκοτάδι και όπως περιέγραψε αργότερα ο Κίτινγκ είδε στο φως των κεριών τον Λούκας, που ενώ προσπαθούσε να είναι ψύχραιμος, το χέρι του έτρεμε...

Γιατί; Ο Λούκας ήταν παρών και στη πρώτη απόπειρα, που είχε γίνει για να παίξει η ασημένια σάλπιγγα στην Αίγυπτο μπροστά στον βασιλιά Φαρούκ και τότε το πολύτιμο αντικείμενο έσπασε, πιθανώς λόγω του σύγχρονου επιστομίου που χρησιμοποιήθηκε, όπως θεωρήθηκε από τους ειδικούς. Αλλά και ο ίδιος ο Λούκας έπεσε και χρειάστηκε να νοσηλευθεί στο νοσοκομείο. Το όργανο όμως επισκευάστηκε. Οσο για την αναπαραγωγή του BBC, ο μουσικός που είχε επιλεγεί για αυτή τη θρυλική εκπομπή ήταν ένας στρατιώτης, μέλος μπάντας, ονόματι Τζέιμς Τέιπερν."

πηγή: inews.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Προβλήματα σχολικής τάξης και διαχείριση κρίσεων

Θα αναφερθούμε σε προβλήματα λειτουργί­ας της σχολικής τάξης και σε γεγονότα που διαταράσσουν τη διδασκαλία σ’ αυτήν. Τα γεγονότα αυτά συναρτώνται με τη σύνθεση της τάξης, με τα χαρακτηριστικά και τη διδακτική προσέγγιση των διδασκόντων, αλλά και με γενικότερους παράγοντες, όπως είναι το θεσμικό πλαίσιο της παιδείας, οι τοπικές κοινωνικές συνθήκες, η ευρύτερη κατάσταση στο κόσμο και στην ελληνική κοινωνία.
Η αντιμετώπιση και η αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων που εκδηλώνονται στο επίπεδο της τάξης αποτελούν σημαντικά συστατικά στοιχεία του ρόλου κάθε εκπαιδευτικού και ιδιαιτέ­ρως του κοινωνιολόγου, ο οποίος λόγω της ειδικότητάς του έχει μια ιδιαί­τερη ευαισθησία και κατανόηση για τις συνέπειες αυτών των προβλημάτων στη ζωή των παιδιών και στην εκπαίδευσή τους.