Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η "Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών" του Ιδρύματος Ωνάση διοργανώνει μουσικά προγράμματα για παιδιά

Μέσα από τα μουσικά παιχνίδια, τη ζωγραφική και τη ζωντανή εκτέλεση μουσικής από το κουαρτέτο «Μουσικοί για Παιδιά», το πρόγραμμα οδηγεί τα παιδιά από την ακοή, στη μουσική ακρόαση.

Με την ενεργή τους συμμετοχή, τα παιδιά αναπτύσσουν την κριτική τους σκέψη και δημιουργικότητα, καθώς τους δίνονται ερεθίσματα να ανακαλύψουν τους ήχους και τη μουσική με ξεχωριστό τρόπο.


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

2 Απριλίου: Αναγνωρίζουμε ήχους, φτιάχνουμε ιστορίες, εικονογραφούμε τη μουσική, ταιριάζουμε εικόνες, ανακαλύπτουμε συναισθήματα που απορρέουν από την ακρόαση της μουσικής.



9 Απριλίου: Ρυθμός, μελωδία. Κατασκευή μουσικών οργάνων. Μουσικοί και παιδιά παίζουμε μαζί μουσική. Τα παιδιά συμμετέχουν ενεργά με την Ορχήστρα-Χορωδία τους!

16 Απριλίου: Το κουαρτέτο παίζει ζωντανά μουσική, δημιουργώντας μουσικά παιχνίδια-έκπληξη.

30 Απριλίου: Συναυλία-παρουσίαση με το κουαρτέτο σε ρεπερτόριο από Bach μέχρι Beatles! Στην τελευταία αυτή συνάντηση συμμετέχουν και οι γονείς!

ΣΤΕΓΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΩΝ – ΙΔΡΥΜΑ ΩΝΑΣΗ
Λεωφ. Συγγρού 107-109 Καλλιθέα

Tηλ.2109005800

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Η θέση της γυναίκας στην Αρχαία Ελλάδα ... Η Μήδεια στον Ευριπίδη λέει «θα προτιμούσα να πολεμήσω τρεις φορές παρά να γεννήσω μία»

Στην αρχαία Ελλάδα η γυναίκα δεν έχαιρε μεγάλης υπολήψεως. Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι είχαν φτιάξει κοινωνίες πολεμιστών και εμπόρων που ήταν κατεξοχήν ανδροκρατικές, ενώ οι γυναίκες ήταν χρήσιμες για τη σεξουαλική ικανοποίηση των ανδρών και βέβαια για την αναπαραγωγή. Η γέννηση και η ανατροφή των παιδιών ήταν οι σοβαρότερες αρμοδιότητες που είχε η γυναίκα. Οι μητέρες είχαν σοβαρότατη αποστολή να επιτελέσουν, κυρίως όταν έπρεπε να αναθρέψουν αγόρια, γιατί τα νεογέννητα κορίτσια ήταν γενικώς ανεπιθύμητα. Η συνήθης πρακτική για ανεπιθύμητα παιδιά, δηλαδή κορίτσια ή άρρωστα νεογέννητα, δεν ήταν βρεφοκτονία, αλλά η εγκατάλειψή τους σε μια ερημιά, η «έκθεσις». Τοκετός στην αρχαιότητα. Ανάγλυφο του 5ου π.Χ αιώνα Σύμφωνα με ιστορικές εκτιμήσεις, το 10% των νεογέννητων κοριτσιών πετιόντουσαν στις ερημιές και πέθαιναν.