Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΛΕΒΑΔΕΩΝ, ΣΤΗΝ Α΄ ΕΘΝΙΚΉ



Μετά από πέντε συνεχείς νίκες , ο Σκακιστικός Όμιλος Λεβαδέων «ο Λέβαδος», προκρίθηκε πανηγυρικά στην Α΄ Εθνική κατηγορία. Η σκακιστική ομάδα της πόλης μας, κατόρθωσε να νικήσει όλες τις αντίπαλες ομάδες με επιβλητικά σκορ και να ανέλθει δίκαια στην ανώτατη κατηγορία, αήττητη.
Στο δρόμο της βρέθηκαν οι πιο δυνατές ομάδες της περιοχής Αν. Στερεάς Ελλάδας, όπως η «Ευβοϊκή Ένωση Σκακιστών» (Χαλκίδα), ο Σκακιστικός Όμιλος Θήβας, ο Σκακιστικός Όμιλος Ορχομενού, ο Σκακιστικός Όμιλος Άμφισσας, ο Όμιλος «Άβαξ και Πεσσοί» (Χαλκίδα).
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου μας και ο Πρόεδρος κ. Χρήστος Κρυονερίτης, συγχαίρουν θερμά τον προπονητή της ομάδας κ. Δημόπουλο Συμεών και τους παίκτες μας, κ.κ. Δημόπουλο Νίκο, Γαμβρίλη Ιωάννη, Θεοδωρόπουλο Νίκο, Αρούνη Λουκά, Κοντογιάννη Βασίλειο, Κοτρώγιαννο Δημήτριο, Νικολάου Σπυρίδωνα, Παπαθανασίου Επαμεινώνδα, Λιάκο Ηλία, Καραπετσάνο Αθανάσιο, Χριστοφή Αθανασία, Λιδώρη Ευσταθία , Τούντα Νεφέλη και Τούντα Λητώ.
Το Δ. Σ. του Ομίλου μας, καλεί τα νέα παιδιά της πόλης μας και κάθε ενδιαφερόμενο να πλαισιώσουν τη δράση του, επικοινωνώντας με τον κ. Χρ. Κρυονερίτη στο τηλ. 6973054057.

Δελτίο Τύπου Σ. Ο. Λεβαδέων

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Η θέση της γυναίκας στην Αρχαία Ελλάδα ... Η Μήδεια στον Ευριπίδη λέει «θα προτιμούσα να πολεμήσω τρεις φορές παρά να γεννήσω μία»

Στην αρχαία Ελλάδα η γυναίκα δεν έχαιρε μεγάλης υπολήψεως. Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι είχαν φτιάξει κοινωνίες πολεμιστών και εμπόρων που ήταν κατεξοχήν ανδροκρατικές, ενώ οι γυναίκες ήταν χρήσιμες για τη σεξουαλική ικανοποίηση των ανδρών και βέβαια για την αναπαραγωγή. Η γέννηση και η ανατροφή των παιδιών ήταν οι σοβαρότερες αρμοδιότητες που είχε η γυναίκα. Οι μητέρες είχαν σοβαρότατη αποστολή να επιτελέσουν, κυρίως όταν έπρεπε να αναθρέψουν αγόρια, γιατί τα νεογέννητα κορίτσια ήταν γενικώς ανεπιθύμητα. Η συνήθης πρακτική για ανεπιθύμητα παιδιά, δηλαδή κορίτσια ή άρρωστα νεογέννητα, δεν ήταν βρεφοκτονία, αλλά η εγκατάλειψή τους σε μια ερημιά, η «έκθεσις». Τοκετός στην αρχαιότητα. Ανάγλυφο του 5ου π.Χ αιώνα Σύμφωνα με ιστορικές εκτιμήσεις, το 10% των νεογέννητων κοριτσιών πετιόντουσαν στις ερημιές και πέθαιναν.