Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΛΕΒΑΔΕΩΝ, ΣΤΗΝ Α΄ ΕΘΝΙΚΉ



Μετά από πέντε συνεχείς νίκες , ο Σκακιστικός Όμιλος Λεβαδέων «ο Λέβαδος», προκρίθηκε πανηγυρικά στην Α΄ Εθνική κατηγορία. Η σκακιστική ομάδα της πόλης μας, κατόρθωσε να νικήσει όλες τις αντίπαλες ομάδες με επιβλητικά σκορ και να ανέλθει δίκαια στην ανώτατη κατηγορία, αήττητη.
Στο δρόμο της βρέθηκαν οι πιο δυνατές ομάδες της περιοχής Αν. Στερεάς Ελλάδας, όπως η «Ευβοϊκή Ένωση Σκακιστών» (Χαλκίδα), ο Σκακιστικός Όμιλος Θήβας, ο Σκακιστικός Όμιλος Ορχομενού, ο Σκακιστικός Όμιλος Άμφισσας, ο Όμιλος «Άβαξ και Πεσσοί» (Χαλκίδα).
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου μας και ο Πρόεδρος κ. Χρήστος Κρυονερίτης, συγχαίρουν θερμά τον προπονητή της ομάδας κ. Δημόπουλο Συμεών και τους παίκτες μας, κ.κ. Δημόπουλο Νίκο, Γαμβρίλη Ιωάννη, Θεοδωρόπουλο Νίκο, Αρούνη Λουκά, Κοντογιάννη Βασίλειο, Κοτρώγιαννο Δημήτριο, Νικολάου Σπυρίδωνα, Παπαθανασίου Επαμεινώνδα, Λιάκο Ηλία, Καραπετσάνο Αθανάσιο, Χριστοφή Αθανασία, Λιδώρη Ευσταθία , Τούντα Νεφέλη και Τούντα Λητώ.
Το Δ. Σ. του Ομίλου μας, καλεί τα νέα παιδιά της πόλης μας και κάθε ενδιαφερόμενο να πλαισιώσουν τη δράση του, επικοινωνώντας με τον κ. Χρ. Κρυονερίτη στο τηλ. 6973054057.

Δελτίο Τύπου Σ. Ο. Λεβαδέων

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Προβλήματα σχολικής τάξης και διαχείριση κρίσεων

Θα αναφερθούμε σε προβλήματα λειτουργί­ας της σχολικής τάξης και σε γεγονότα που διαταράσσουν τη διδασκαλία σ’ αυτήν. Τα γεγονότα αυτά συναρτώνται με τη σύνθεση της τάξης, με τα χαρακτηριστικά και τη διδακτική προσέγγιση των διδασκόντων, αλλά και με γενικότερους παράγοντες, όπως είναι το θεσμικό πλαίσιο της παιδείας, οι τοπικές κοινωνικές συνθήκες, η ευρύτερη κατάσταση στο κόσμο και στην ελληνική κοινωνία.
Η αντιμετώπιση και η αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων που εκδηλώνονται στο επίπεδο της τάξης αποτελούν σημαντικά συστατικά στοιχεία του ρόλου κάθε εκπαιδευτικού και ιδιαιτέ­ρως του κοινωνιολόγου, ο οποίος λόγω της ειδικότητάς του έχει μια ιδιαί­τερη ευαισθησία και κατανόηση για τις συνέπειες αυτών των προβλημάτων στη ζωή των παιδιών και στην εκπαίδευσή τους.