Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ημέρα Καθαριότητας στην Αλιάρτο

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ημέρα καθαριότητας της πόλης μας κυρίως με την συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών των σχολείων μας.
Άξια θαυμασμού ήταν η συντονισμένη προσπάθεια που κατέβαλε κάθε σχολείο (μαθητές και δάσκαλοι) της πόλης μας, από τα πιο μικρά (1o και 2ο νηπιαγωγείο και 1ο και 2ο δημοτικό) αλλά και τα πιο μεγάλα (γυμνάσιο και λύκειο).
Τα παιδιά με την καθοδήγηση και την βοήθεια των δασκάλων και των καθηγητών τους, φρόντισαν τις αυλές και τον περιβάλλοντα χώρο των σχολείων τους.
Τα δύο Νηπιαγωγεία και το 1ο Δημοτικό σχολείο εξέδραμαν στους Κήπους και χάρηκαν την πανέμορφη φύση αφού προηγουμένως την απήλλαξαν από κάθε είδους σκουπίδι.
Πολύτιμο μάθημα σεβασμού της φύσης και διατήρησης ενός καθαρού περιβάλλοντος μας έδωσαν οι μικροί και οι πιο μεγάλοι μαθητές.

Η Δημοτική Κοινότητα υποσχέθηκε ότι στο τέλος της σχολικής χρονιάς θα βραβευτούν τα σχολεία που προσπαθούν να διατηρούν καθαρό τον χώρο τους και να βελτιώνουν την εικόνα τους.
Και πάλι ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στα παιδιά μας. Γιατί δουλεύουν, προσπαθούν, χαίρονται την εργασία τους και το αποτέλεσμα της, χωρίς τη μιζέρια και τους ανώφελους 'προβληματισμούς' των μεγάλων.
Παιδιά σας ευχαριστούμε!!!
Καλή ξεκούραση και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Δημοτική Κοινότητα Αλιάρτου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Η θέση της γυναίκας στην Αρχαία Ελλάδα ... Η Μήδεια στον Ευριπίδη λέει «θα προτιμούσα να πολεμήσω τρεις φορές παρά να γεννήσω μία»

Στην αρχαία Ελλάδα η γυναίκα δεν έχαιρε μεγάλης υπολήψεως. Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι είχαν φτιάξει κοινωνίες πολεμιστών και εμπόρων που ήταν κατεξοχήν ανδροκρατικές, ενώ οι γυναίκες ήταν χρήσιμες για τη σεξουαλική ικανοποίηση των ανδρών και βέβαια για την αναπαραγωγή. Η γέννηση και η ανατροφή των παιδιών ήταν οι σοβαρότερες αρμοδιότητες που είχε η γυναίκα. Οι μητέρες είχαν σοβαρότατη αποστολή να επιτελέσουν, κυρίως όταν έπρεπε να αναθρέψουν αγόρια, γιατί τα νεογέννητα κορίτσια ήταν γενικώς ανεπιθύμητα. Η συνήθης πρακτική για ανεπιθύμητα παιδιά, δηλαδή κορίτσια ή άρρωστα νεογέννητα, δεν ήταν βρεφοκτονία, αλλά η εγκατάλειψή τους σε μια ερημιά, η «έκθεσις». Τοκετός στην αρχαιότητα. Ανάγλυφο του 5ου π.Χ αιώνα Σύμφωνα με ιστορικές εκτιμήσεις, το 10% των νεογέννητων κοριτσιών πετιόντουσαν στις ερημιές και πέθαιναν.