Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καταβολή οικογενειακών επιδομάτων έτους 2011

Η διαδικασία κατάθεσης των δικαιολογητικών, ανάλογα με την κατηγορία των δικαιούχων, έχει οριστεί για τις εξής ημερομηνίες:
- την 10η Ιουνίου 2011 για τους δικαιούχους με τρία και άνω παιδιά,
- την 4η Ιουλίου 2011 για τους δικαιούχους με δύο παιδιά,
- την 1η Σεπτεμβρίου 2011 για τους δικαιούχους με ένα παιδί.

Επισημαίνεται ότι οι αιτήσεις και τα δικαιολογητικά των δικαιούχων του οικογενειακού επιδόματος που υποβάλλονται μέσω εργοδότη ή ΚΕΠ ή ταχυδρομείου και παραλαμβάνονται από τις Υπηρεσίες, ανεξάρτητα από τον αριθμό παιδιών. Τελευταία ημερομηνία λήξης του οικογενειακού επιδόματος έτους 2010 είναι η 31 Ιανουαρίου 2012.

Για τη χορήγηση του επιδόματος μέσω των Υπηρεσιών του Οργανισμού πλέον δεν απαιτείται η προσκόμιση Αποσπασμάτων Ατομικών Λογαριασμών Ασφάλισης.
Οι απαιτούμενες ημέρες ασφάλισης αναζητούνται ηλεκτρονικά, μέσω του συστήματος on line διασύνδεσης ΙΚΑ - ΕΤΑΜ και ΟΑΕΔ, που έχει ήδη τεθεί σε λειτουργία.

Η καταβολή του επιδόματος θα γίνεται με πίστωση του λογαριασμού ΙΒΑΝ ΕΤΕ, μετά την επίδειξη του βιβλιαρίου της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος.

Τονίζεται ιδιαίτερα ότι το οικογενειακό επίδομα σε καμία περίπτωση δεν θα καταβληθεί, εάν ο δικαιούχος δεν εμφανίζεται πρώτος στο βιβλιάριο ΕΤΕ.

Λόγω φόρτου εργασίας στα ΚΕΠ και για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δικαιούχων, η διαδικασία υποβολής των δικαιολογητικών μέσω ΚΕΠ θα ξεκινήσει την τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις προϋποθέσεις και τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τα οικογενειακά επιδόματα παρέχονται μέσα από την ιστοσελίδα του Οργανισμού στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.oaed.gr.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Το Αργεντίνικο Τάνγκο σας δίνει ραντεβού το Σάββατο 16 Απριλίου στο Cyber's

Η θέση της γυναίκας στην Αρχαία Ελλάδα ... Η Μήδεια στον Ευριπίδη λέει «θα προτιμούσα να πολεμήσω τρεις φορές παρά να γεννήσω μία»

Στην αρχαία Ελλάδα η γυναίκα δεν έχαιρε μεγάλης υπολήψεως. Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι είχαν φτιάξει κοινωνίες πολεμιστών και εμπόρων που ήταν κατεξοχήν ανδροκρατικές, ενώ οι γυναίκες ήταν χρήσιμες για τη σεξουαλική ικανοποίηση των ανδρών και βέβαια για την αναπαραγωγή. Η γέννηση και η ανατροφή των παιδιών ήταν οι σοβαρότερες αρμοδιότητες που είχε η γυναίκα. Οι μητέρες είχαν σοβαρότατη αποστολή να επιτελέσουν, κυρίως όταν έπρεπε να αναθρέψουν αγόρια, γιατί τα νεογέννητα κορίτσια ήταν γενικώς ανεπιθύμητα. Η συνήθης πρακτική για ανεπιθύμητα παιδιά, δηλαδή κορίτσια ή άρρωστα νεογέννητα, δεν ήταν βρεφοκτονία, αλλά η εγκατάλειψή τους σε μια ερημιά, η «έκθεσις». Τοκετός στην αρχαιότητα. Ανάγλυφο του 5ου π.Χ αιώνα Σύμφωνα με ιστορικές εκτιμήσεις, το 10% των νεογέννητων κοριτσιών πετιόντουσαν στις ερημιές και πέθαιναν.