Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Ραντεβού τον Σεπτέμβρη" έδωσαν οι μαθητές στην Αλίαρτο



ΔΗΜΟΣ ΑΛΙΑΡΤΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΛΙΑΡΤΟΥ                                                           ΑΛΙΑΡΤΟΣ 15-06-2011


                                                                   ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Μία ακόμη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Οι μαθητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων μετά από μία δημιουργική αλλά και πιεστική για τα παιδιά περίοδο γιόρτασαν στα σχολεία τους το τέλος της περιόδου και την αρχή του ξένοιαστου καλοκαιριού.

Η Δημοτική Κοινότητα Αλιάρτου συμμετείχε σε αυτές τις εκδηλώσεις βραβεύοντας τα σχολεία που προσπάθησαν να διατηρήσουν τον χώρο τους όμορφο, καλαίσθητο και καθαρό.

Όπως είχε δεσμευτεί, την ημέρα καθαριότητας, επιτροπή αποτελούμενη από τον αντιδήμαρχο καθαριότητας κ. Μπουζίκα Κων/νο, την αντιπρόεδρο της Δημ. Κοινότητας κ. Χαλιμούρδα Αγγελική και έναν εκπαιδευτικό από κάθε σχολείο (1ο Δημοτικό – κ. Μαντζιούρας Ηλίας, 2ο Δημοτικό – κ. Κατσιφή Βενετία, Γυμνάσιο Αλιάρτου – κ. Χαλιμούρδα Αντιγόνη, Λύκειο Αλιάρτου-κ. Καλαμπαλίκης Παναγιώτης) βαθμολόγησε τις σχολικές αυλές βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων (καθαριότητα και αισθητική παρέμβαση-γλάστρες, λουλούδια, παρτέρια, ζωγραφιές) και απένειμε τα βραβεία:



Στην πρώτη θέση ισοβάθμησαν το 1ο και το 2ο Δημοτικό Σχολείο. Στους μαθητές τους κληρώθηκαν 2 ποδήλατα mountain, 10 μπάλες, 4 σετ ζωγραφικής και 4 βιβλία περιβαλλοντικού περιεχομένου

Στην δεύτερη θέση, με πολύ μικρή διαφορά από την πρώτη θέση, ισοβάθμησαν το Γυμνάσιο και το Λύκειο Αλιάρτου. Τα βραβεία είναι αθλητικό υλικό για τα σχολεία.

Στους μαθητές των δύο νηπιαγωγείων προσφέρθηκαν λουλούδια.

Τα βραβεία αγοράστηκαν με τα χρήματα που δίνονται ως έξοδα κίνησης στην Πρόεδρο της Κοινότητας.

Ευχαριστούμε όλους τους εκπαιδευτικούς για την βοήθεια και τον ενθουσιασμό τους και όλους τους μαθητές για την συμμετοχή τους στην προσπάθεια αναβάθμισης του περιβάλλοντος χώρου του σχολείου τους..

Ευελπιστούμε ότι από το Σεπτέμβρη η προσπάθεια θα συνεχιστεί και θα επεκταθεί στις αυλές, στις γειτονιές, στην πόλη μας.

                                                    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΑΙΔΙΑ


    ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!


                                                       Δημοτική Κοινότητα Αλιάρτου



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Προβλήματα σχολικής τάξης και διαχείριση κρίσεων

Θα αναφερθούμε σε προβλήματα λειτουργί­ας της σχολικής τάξης και σε γεγονότα που διαταράσσουν τη διδασκαλία σ’ αυτήν. Τα γεγονότα αυτά συναρτώνται με τη σύνθεση της τάξης, με τα χαρακτηριστικά και τη διδακτική προσέγγιση των διδασκόντων, αλλά και με γενικότερους παράγοντες, όπως είναι το θεσμικό πλαίσιο της παιδείας, οι τοπικές κοινωνικές συνθήκες, η ευρύτερη κατάσταση στο κόσμο και στην ελληνική κοινωνία.
Η αντιμετώπιση και η αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων που εκδηλώνονται στο επίπεδο της τάξης αποτελούν σημαντικά συστατικά στοιχεία του ρόλου κάθε εκπαιδευτικού και ιδιαιτέ­ρως του κοινωνιολόγου, ο οποίος λόγω της ειδικότητάς του έχει μια ιδιαί­τερη ευαισθησία και κατανόηση για τις συνέπειες αυτών των προβλημάτων στη ζωή των παιδιών και στην εκπαίδευσή τους.