Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΔΗ.Κ.Ε.ΑΛ ανακοινώνει το πρόγραμμά της για το 2011


Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση                            
Δήμου Αλιάρτου (ΔΗ.Κ.Ε.ΑΛ)
Κεντρική Πλατεία,
Ριζόμυλος 
                                                                                                               Αλίαρτος 13-09-2011
                                                          
                                               ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

  
Η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση διοργανώνει  για την περίοδο Σεπτέμβριος 2011 – Ιούνιος 2012 τμήματα Μπαλέτου, Θεατρικό εργαστήρι, Εργαστήρι Εικαστικών, Φωτογραφία, και Μουσικό  Ωδείο.

ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΛΑΣΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΡΝΟΥ ΧΟΡΟΥ
  
·         Μουσικοκινητική Αγωγή για παιδιά 4-6 ετών

·         Ballet 1 για παιδιά 6-8 ετών

·         Ballet 2 για παιδιά 8-10 ετών

·         Μοντέρνος χορός 

Στα τμήματα αυτά θα διδάξει πτυχιούχος δασκάλα κρατικής σχολής χορού  Άννα-Μαρία Χρυσομάλλη.

            
ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ

Στο θεατρικό εργαστήρι μπορούν να συμμετάσχουν παιδιά και ενήλικες όλων των ηλικιών  Τα τμήματα θα καταρτιστούν ανάλογα με τις συμμετοχές και θα διδάσκονται από τον σκηνοθέτη Αντωνίου Αθανάσιο
    
ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ  ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ

 Στο εικαστικό εργαστηρι θα διεξαχθούν :
  • Μαθήματα ζωγραφικής
  • Κατασκευές από χαρτί και ύφασμα
  • Μεικτές τεχνικές
  • Κατασκευές από πηλό
   ΜΟΥΣΙΚΟ ΩΔΕΙΟ

  • Θεωρητικά μαθήματα  μουσικών οργάνων
  • Πρακτικά μαθήματα μουσικών οργάνων
  • Μαθήματα ορθοφωνίας – Μουσική Χορωδία  
  ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

 Θεωρητικά και πρακτικά μαθήματα φωτογραφίας

 Οι γονείς που ενδιαφέρονται να εγγράψουν τα παιδιά τους και οι ενήλικες, παρακαλούνται να προσέλθουν στο κτίριο της Επιχείρησης (κτίριο Ριζόμυλος ) από Τετάρτη 14/10/ 2011εώς Παρασκευή 23/9 2011 και ώρες  18:00 – 19:30.  


                                                                                               
                                                                                               




                                                                                                

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Το Αργεντίνικο Τάνγκο σας δίνει ραντεβού το Σάββατο 16 Απριλίου στο Cyber's

Η θέση της γυναίκας στην Αρχαία Ελλάδα ... Η Μήδεια στον Ευριπίδη λέει «θα προτιμούσα να πολεμήσω τρεις φορές παρά να γεννήσω μία»

Στην αρχαία Ελλάδα η γυναίκα δεν έχαιρε μεγάλης υπολήψεως. Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι είχαν φτιάξει κοινωνίες πολεμιστών και εμπόρων που ήταν κατεξοχήν ανδροκρατικές, ενώ οι γυναίκες ήταν χρήσιμες για τη σεξουαλική ικανοποίηση των ανδρών και βέβαια για την αναπαραγωγή. Η γέννηση και η ανατροφή των παιδιών ήταν οι σοβαρότερες αρμοδιότητες που είχε η γυναίκα. Οι μητέρες είχαν σοβαρότατη αποστολή να επιτελέσουν, κυρίως όταν έπρεπε να αναθρέψουν αγόρια, γιατί τα νεογέννητα κορίτσια ήταν γενικώς ανεπιθύμητα. Η συνήθης πρακτική για ανεπιθύμητα παιδιά, δηλαδή κορίτσια ή άρρωστα νεογέννητα, δεν ήταν βρεφοκτονία, αλλά η εγκατάλειψή τους σε μια ερημιά, η «έκθεσις». Τοκετός στην αρχαιότητα. Ανάγλυφο του 5ου π.Χ αιώνα Σύμφωνα με ιστορικές εκτιμήσεις, το 10% των νεογέννητων κοριτσιών πετιόντουσαν στις ερημιές και πέθαιναν.