Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Χρήστος Γιανναράς στις 22 Οκτωβρίου στην Θήβα

Αγαπητή/έ κυρία/ιε,

Το Πολιτών Εργαστήρι διαδρωμέας σας προσκαλεί στην ανοιχτή συζήτηση με τον Καθηγητή Φιλοσοφίας, συγγραφέα & αρθρογράφο κο Χρήστο Γιανναρά, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011 και ώρα 5:00 μ.μ. στο Συνεδριακό Κέντρο Θηβών.

Θα ήμασταν πολύ ευτυχείς εάν γνωστοποιούσατε το παρόν μήνυμα στις λοιπές επαφές σας ή, ακόμη, εάν αναρτούσατε τη συνημμένη αφίσα στο ιστολόγιο ή ιστότοπό σας.

Κυρίως, όμως, επιθυμούμε τη δική σας παρουσία στη συζήτηση αυτή με θέμα:

...ο κος Χρήστος Γιανναράς απαντά σε ερωτήσεις νέων, συζητά τη σκέψη τους...

Δείτε και ακούστε το διαφημιστικό στιγμιότυπο της εκδήλωσης εδώ ή http://www.youtube.com
Εναλλακτικά αναρτήστε το παραπάνω διαφημιστικό.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων και πραγματικά σας περιμένουμε στις 22 Οκτώβρη να συζητήσουμε μαζί.

Με σεβασμό,

διαδρωμέας

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Η θέση της γυναίκας στην Αρχαία Ελλάδα ... Η Μήδεια στον Ευριπίδη λέει «θα προτιμούσα να πολεμήσω τρεις φορές παρά να γεννήσω μία»

Στην αρχαία Ελλάδα η γυναίκα δεν έχαιρε μεγάλης υπολήψεως. Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι είχαν φτιάξει κοινωνίες πολεμιστών και εμπόρων που ήταν κατεξοχήν ανδροκρατικές, ενώ οι γυναίκες ήταν χρήσιμες για τη σεξουαλική ικανοποίηση των ανδρών και βέβαια για την αναπαραγωγή. Η γέννηση και η ανατροφή των παιδιών ήταν οι σοβαρότερες αρμοδιότητες που είχε η γυναίκα. Οι μητέρες είχαν σοβαρότατη αποστολή να επιτελέσουν, κυρίως όταν έπρεπε να αναθρέψουν αγόρια, γιατί τα νεογέννητα κορίτσια ήταν γενικώς ανεπιθύμητα. Η συνήθης πρακτική για ανεπιθύμητα παιδιά, δηλαδή κορίτσια ή άρρωστα νεογέννητα, δεν ήταν βρεφοκτονία, αλλά η εγκατάλειψή τους σε μια ερημιά, η «έκθεσις». Τοκετός στην αρχαιότητα. Ανάγλυφο του 5ου π.Χ αιώνα Σύμφωνα με ιστορικές εκτιμήσεις, το 10% των νεογέννητων κοριτσιών πετιόντουσαν στις ερημιές και πέθαιναν.