Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Αρβανίτικη Σύναξις σας προσκαλεί στις 11/02/2012 για ενημέρωση του κοινού για την διάσωση της Αρβανίτικης Διαλέκτου


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
«Διάσωση  Πολιτισμικής Κληρονομιάς με έμφαση στην Αρβανίτικη Διάλεκτο, μια διαχρονική και συγχρονική μελέτη στον 21οαι.»
 Η ερευνητική μας ομάδα σας προσκαλεί το Σάββατο 11/02/2012 και ώρα 18.00 στο κοινοτικό κατάστημα Μελισσοχωρίου για να πραγματοποιηθεί συνάντηση  μεταξύ των μελών της ερευνητικής ομάδας και των συλλόγων του νομού  που θα συμμετέχουν στην διεξαγωγή της έρευνας. Επίσης ,θα προβούμε σε διεξοδική ενημέρωση για την ερευνητική διαδικασία που αφορά στη γλωσσολογική μελέτη της αρβανίτικης διαλέκτου, θα απαντηθούν τυχόν απορίες και θα πρέπει να καταλήξουμε σε μία επίσημη σύμπραξη των συλλόγων που επιθυμούν να συμμετάσχουν σ'αυτή τη διαδικασία με σύνταξη επίσημου συμφωνητικού.
Ευελπιστούμε τα χορευτικά των συλλόγων θα ενισχύσουν αυτήν την δράση με την παρουσία τους και θα αποφασίσουν συλλογικά ποιούς χορούς θα μας παρουσιάσουν στην ημερίδα που θα λάβει χώρα το Σάββατο 03/03/2012 στις 17:00  στο Συνεδριακό Κέντρο Καπαρελλίου. Τέλος, θα συζητηθεί το θέμα της Ημερίδας δηλαδή στοχοποίηση ομιλητών και του τρόπου οργάνωσης της και  διεξαγωγής της .
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων και θα περιμένουμε την σύμπραξή σας,


Στοιχεία Επικοινωνίας:

Χαϊμέλη Κλέλια – Ελένη: 6979829841 &elenahaimeli@gmail.com
Παπαναστασίου Αικατερίνη: 6973584168 &kat-papa@hotmail.com
Μπόμπος Αριστείδης: 6946060417 &ampompos@hotmail.com





«Ελπίζουμε να μας τιμήσετε με την παρουσία σας.»
Αρβανίτικη Σύναξις
11/02/2012

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Προβλήματα σχολικής τάξης και διαχείριση κρίσεων

Θα αναφερθούμε σε προβλήματα λειτουργί­ας της σχολικής τάξης και σε γεγονότα που διαταράσσουν τη διδασκαλία σ’ αυτήν. Τα γεγονότα αυτά συναρτώνται με τη σύνθεση της τάξης, με τα χαρακτηριστικά και τη διδακτική προσέγγιση των διδασκόντων, αλλά και με γενικότερους παράγοντες, όπως είναι το θεσμικό πλαίσιο της παιδείας, οι τοπικές κοινωνικές συνθήκες, η ευρύτερη κατάσταση στο κόσμο και στην ελληνική κοινωνία.
Η αντιμετώπιση και η αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων που εκδηλώνονται στο επίπεδο της τάξης αποτελούν σημαντικά συστατικά στοιχεία του ρόλου κάθε εκπαιδευτικού και ιδιαιτέ­ρως του κοινωνιολόγου, ο οποίος λόγω της ειδικότητάς του έχει μια ιδιαί­τερη ευαισθησία και κατανόηση για τις συνέπειες αυτών των προβλημάτων στη ζωή των παιδιών και στην εκπαίδευσή τους.