Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ένας παράνομος έρωτας, ένα διάσημο ζευγάρι και ένα έργο τέχνης ... κρυμμένα για 70 χρόνια


screenshot-2012-05-09-at-16.20.07

Ιστορία βγαλμένη από μυθιστόρημα είναι η ιστορία πίσω από το μικρό παρισινό διαμέρισμα, που έμεινε κλειδωμένο για 70 ολόκληρα χρόνια. Όταν τελικά ανοίχτηκε, αποκάλυψε έναν παράνομο έρωτα, ένα διάσημο ζευγάρι και ένα έργο τέχνης . Ήταν λίγο πριν ξεσπάσει ο δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος που η 20χρονη Mrs De Florian έκλεισε για τελευταία φορά τα παντζούρια του διαμερίσματός της στο Παρισινό quartier, Pigalle και έφυγε για τη νότια Γαλλία. Εβδομήντα χρόνια μετά έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 90 ετών. Οι κληρονόμοι ψάχνοντας τα πάντα, βρήκαν το διαμέρισμα.
Δείτε τις  υπέροχες φωτογραφίες και διαβάστε την ιστορία…
Εκτός από τα δεκάδες μικροαντικείμενα των αρχών του αιώνα, τα θαυμάσια έπιπλα, όλα ανέγγιχτα, οι επισκέπτες ανακάλυψαν και έναν πίνακα, που κάτι τους θύμιζε. Ο πίνακας, που αναπαριστούσε μια όμορφη γυναίκα με ροζ φόρεμα, έκρυβε πίσω του και ένα πακέτο από παλιά ερωτικά γράμματα, δεμένα με πολύχρωμη κορδέλα… Ο πίνακας και τα γράμματα ανήκαν στον Ιταλό ζωγράφο του 18ου αιώνα Giovanni Boldini, και δήλωναν τον παράνομο έρωτά του, καθότι παντρεμένος, με την διάσημη για την ομορφιά της  Γαλλίδα ηθοποιό της Μπελ Επόκ, Marthe de Florian, η εγγονή της οποίας είναι αυτή που άφησε το σπίτι κλειδωμένο για 70 χρόνια…
Ο κόσμος της τέχνης ξετρελάθηκε με την ιστορία και ο πίνακας του Boldini, που τελικά χρονολογήθηκε στα 1898, δημοπρατήθηκε για 1,5 εκατομμύριο δολάρια, τιμή που δεν είχε πιάσει κανένας προηγούμενος πίνακάς του. Λεπτομέρειες που κάνουν την ιστορία πιο συναρπαστική: Κανείς δεν ξέρει γιατί η εγγονή de Florian δεν επέστρεψε ποτέ στο Παρίσι, ούτε είπε σε κανέναν για το διαμέρισμα, παρότι για 7 δεκαετίες το ενοίκιο του πληρωνόταν –κανείς δεν ξέρει απο ποιόν – κανονικά…

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Προβλήματα σχολικής τάξης και διαχείριση κρίσεων

Θα αναφερθούμε σε προβλήματα λειτουργί­ας της σχολικής τάξης και σε γεγονότα που διαταράσσουν τη διδασκαλία σ’ αυτήν. Τα γεγονότα αυτά συναρτώνται με τη σύνθεση της τάξης, με τα χαρακτηριστικά και τη διδακτική προσέγγιση των διδασκόντων, αλλά και με γενικότερους παράγοντες, όπως είναι το θεσμικό πλαίσιο της παιδείας, οι τοπικές κοινωνικές συνθήκες, η ευρύτερη κατάσταση στο κόσμο και στην ελληνική κοινωνία.
Η αντιμετώπιση και η αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων που εκδηλώνονται στο επίπεδο της τάξης αποτελούν σημαντικά συστατικά στοιχεία του ρόλου κάθε εκπαιδευτικού και ιδιαιτέ­ρως του κοινωνιολόγου, ο οποίος λόγω της ειδικότητάς του έχει μια ιδιαί­τερη ευαισθησία και κατανόηση για τις συνέπειες αυτών των προβλημάτων στη ζωή των παιδιών και στην εκπαίδευσή τους.