Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πεζοπορία την Κυριακή των Βαΐων 13-4-2014 στον Ελικώνα


Ελάτε στην παρέα μας την Κυριακή των Βαΐων να περιηγηθούμε στο βουνό μας παρέα με τις Μούσες. Η εμπειρία μας την Κυριακή που μας πέρασε και η διάβαση του Ολμειού Ποταμού ήταν συναρπαστική. 

Ώρα συνάντησης: 10:ΟΟ

Τόπος συνάντησης: ΘΕΑΤΡΟ ΑΣΚΡΗΣ

Διαδρομή: ΧΑΛΙΚΙ-ΠΟΥΡΝΑΡΑ-ΚΑΝΤΑΛΙ-ΚΕΡΑΣΙΑΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Δυσκολία διαδρομής: ΕΔΑΦΟΣ ΟΜΑΛΟ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΕΛΑΤΑ

Διάρκεια:  5 ΩΡΕΣ

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 12 ΕΤΩΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΕ ΣΥΝΟΔΟΥΣ

Ρουχισμός: Ορειβατικά μποτάκια ή αθλητικά, αδιάβροχο ή μπουφάν 

(Σακίδιο με λίγα φρούτα, νερό, σάντουιτς)

ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:

κ. Γιάννη Πέππα 6937281017, κ. Τσιώλη Σταυρούλα 6937412577,

κ. Γιάννη Θεοδώρου 6970106212

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Προβλήματα σχολικής τάξης και διαχείριση κρίσεων

Θα αναφερθούμε σε προβλήματα λειτουργί­ας της σχολικής τάξης και σε γεγονότα που διαταράσσουν τη διδασκαλία σ’ αυτήν. Τα γεγονότα αυτά συναρτώνται με τη σύνθεση της τάξης, με τα χαρακτηριστικά και τη διδακτική προσέγγιση των διδασκόντων, αλλά και με γενικότερους παράγοντες, όπως είναι το θεσμικό πλαίσιο της παιδείας, οι τοπικές κοινωνικές συνθήκες, η ευρύτερη κατάσταση στο κόσμο και στην ελληνική κοινωνία.
Η αντιμετώπιση και η αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων που εκδηλώνονται στο επίπεδο της τάξης αποτελούν σημαντικά συστατικά στοιχεία του ρόλου κάθε εκπαιδευτικού και ιδιαιτέ­ρως του κοινωνιολόγου, ο οποίος λόγω της ειδικότητάς του έχει μια ιδιαί­τερη ευαισθησία και κατανόηση για τις συνέπειες αυτών των προβλημάτων στη ζωή των παιδιών και στην εκπαίδευσή τους.