Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

60.500,00 € πρόστιμο θα πληρώσουν οι δήμοι Οινοφύτων και Σχηματαρίου

Πρόστιμο επέβαλε η περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας στο Σύνδεσμο των δήμων Οινοφύτων και Σχηματαρίου για την πλημμελή λειτουργία του βιολογικού καθαρισμού, που λειτουργεί κοντά στην Οινόη, ύστερα από σχετικό έλεγχο των Επιθεωρητών Περιβάλλοντος. Οι «ράμπο» Περιβάλλοντος εντόπισαν σειρά από παραβιάσεις της νομοθεσίας σε θέματα που έχουν σχέση με την επεξεργασία των λυμάτων.

Σύμφωνα με την έκθεση, 


σε αρκετές περιπτώσεις σημαντικές αποκλίσεις από την ορθή λειτουργία βιολογικού καθαρισμού. Παράλληλα, διαπιστώνουν ανυπαρξία ειδικού προσωπικού, αλλά και υπερβάσεις σε ό,τι αφορά τα στοιχεία των αναλύσεων. Επίσης, διαπιστώνουν ότι δεν έχει εφαρμοστεί πρόγραμμα παρακολούθησης της ποιότητας του αποδέκτη και ότι δεν υπήρχαν άδειες για τη διάθεση των υγρών αποβλήτων.

Συνολικά πρόκειται για 9 παραβάσεις, στις οποίες επιμερίζονται πρόστιμα από 2.500 € μέχρι και 10.500 € για κάθε μία. Το συνολικό πρόστιμο πρέπει να πληρώσει ο Σύνδεσμος, που διαχειρίζεται το βιολογικό καθαρισμό Οινοφύτων - Σχηματαρίου.

Σύμφωνα με την απόφαση, ο Σύνδεσμος έχει δικαίωμα προσφυγής στο Τριμελές Διοικητικό Εφετείο του Πειραιά εντός των επόμενων 60 ημερών για να ζητήσει είτε την ακύρωση, είτε τη μείωση, είτε την τροποποίηση του.

Σχόλια

  1. Παρακαλώ διορθώστε το Οινόης σε Οινοφύτων στον τίτλο.
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση βιβλίου στο Λεοντάρι Αλιάρτου-Θεσπιέων

Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου;

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο μια μαθησιακή αλλά και μια ψυχολογική διαδικασία γι’ αυτό και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να εκπληρούν και το ρόλο του παιδαγωγού – ψυχολόγου.  Σήμερα οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις θεωρούνται απαραίτητες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν αποτελεσματικότερα στις όλο και πιο πλουραλιστικές σχολικές τάξεις. Εκτός από καλοί δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι και καλοί σύμβουλοι και καλοί εμψυχωτές.
Συμβουλευτική ονομάζεται η προσέγγιση που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ο οποίος προσφέρει ψυχολογική βοήθεια ή στήριξη σε μαθητές του ή σε γονείς μαθητών του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους (ανάγκες που πηγάζουν από το σχολείο, συμμαθητές, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον). Δεν επιδιώκεται ψυχανάλυση αλλά ψυχολογική στήριξη αυτών. Η συμβουλευτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την καλή συνεργασία μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας. Όσον αφορά τα παιδιά με αναπηρίες και την οικογένειά τους η συμβουλευτική και οι συμβ…

Προβλήματα σχολικής τάξης και διαχείριση κρίσεων

Θα αναφερθούμε σε προβλήματα λειτουργί­ας της σχολικής τάξης και σε γεγονότα που διαταράσσουν τη διδασκαλία σ’ αυτήν. Τα γεγονότα αυτά συναρτώνται με τη σύνθεση της τάξης, με τα χαρακτηριστικά και τη διδακτική προσέγγιση των διδασκόντων, αλλά και με γενικότερους παράγοντες, όπως είναι το θεσμικό πλαίσιο της παιδείας, οι τοπικές κοινωνικές συνθήκες, η ευρύτερη κατάσταση στο κόσμο και στην ελληνική κοινωνία.
Η αντιμετώπιση και η αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων που εκδηλώνονται στο επίπεδο της τάξης αποτελούν σημαντικά συστατικά στοιχεία του ρόλου κάθε εκπαιδευτικού και ιδιαιτέ­ρως του κοινωνιολόγου, ο οποίος λόγω της ειδικότητάς του έχει μια ιδιαί­τερη ευαισθησία και κατανόηση για τις συνέπειες αυτών των προβλημάτων στη ζωή των παιδιών και στην εκπαίδευσή τους.